Fredrik Schjetne Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har utcheck på ENGM APP ikvell fra klocka 1800 till 1900 lokal norsk tid! Hade vert flott om jeg fikk litt trafikk og hanskes med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg kan prøve å få tatt meg en tur rundt ENGM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Da skal jeg bare teste om den eldre skjermkort driveren funker så kan jeg ta meg en tur! *Håper på at jeg ikke får faliure i PMDG..* EDIT: Det funka ikke nei.. Beklager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Da var det klart og jeg bestod pröven! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Grattis, selv om jeg leste posten for sent til å kunne fly . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gratulerer Fredrik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Da var det klart og jeg bestod pröven! Gratulerar, Fredrik, du klarade dig väldigt bra. Det kom en hel del trafik, jag blev nästan lite svettig där jag satt som ENGM_TWR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gratulerer, og velkommen inn i VACCSCA! Skal gjøre mitt beste for at du skal føle deg velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gratulerer så mye... Prøvde å logge meg på som engm ground, men ATC Message systemet fungerte ikke av en merkelig årsak. Sendte ATC beskjed å fikk Network System Error - Please log in again. Selv om jeg var logget inn.. Logget på som ENAL og da fugerte det som normalt.. hmmm hva kan være galt at ground på engm ikke funket ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kjempe bra Fredrik, men ikke overaskende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Gratulerer, Fredrik! Bra jobbet.. flott med flere ATC`er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Gratulerer Fredrik! Ønsker deg lykke til videre som ATC! Selv skal jeg ha en liten trening ikveld, endelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Tusen takk allesammen for mange flotte kommentarer Begyner imorgen som Tower på ENGM Ha det gott da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.