Gå til innhold

Spotting i Bodø!!


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Denne turen ble ikke helt vellyket! Etter å fått fanga inn tre SASBraathens avganger kommer Militærvakta forbi, jeg klarer ikke å få gjemt unna kameraet, å dermed tok de filmen min "" Dette er noe man bare må regne med når man vil ta bilder av fly i Bodø. Jeg ble imidlertid lovet at jeg skulle få de bildene som ble godkjent etter at fotolabben til Bodø Flystasjon hadde fått fremkalla bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot terminalen? Vel, når jeg og klassen min var der for noen få år siden (2 år siden nå) og besøkte russiske sjefer og SU-27'ene så fikk vi beskjed om å ikke ta bilder mot terminalen, men mot flystasjonen / jordhaugene på den militære siden. Skjønte ikke helt den, men kan lønne seg å høre etter på de folkene.

 

Steinar, du stilte deg vel ikke opp rett ved siden av den vakt-bua ved widerøe? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Utur Steinar, godt at du får filmen tilbake. Det er vanligvis ikke noe problem å fotografere i nærheten av flystasjonen, men jeg anbefaler å ikke "klatre" på gjerdet

bak Byggmakker. Største problemet med flypolitiet, er at det alltid er ferskinger som patruljerer, og at de er livredde for å begå feil. Når de attpåtil forholder seg til eldgamle regelverk, så er det nok best å holde seg et stykke unna. Da russerne var her med sine Su27, gikk de "berserk" med både stillskamera og video i alle retninger INNE på stasjonen!!! "" Hvis det er interesse for det, går det helt sikkert an å få til et flyspottertreff inne på stasjonen. Akurat nå er halve F 16-styrken på øvelse på Nellis, men de er tilbake om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...