Sindre Hansen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har nå lurt på en stund hvorfor enkelte 737 har digital reservegyro? Jeg trodde reservegyro ble brukt når det var strømbrudd. Hvordan får de da strøm ,ved hjelp av en propell som går ut av flykroppen som lager strøm? Og hvorfor har ikke pmdg laget 737 med den digitale versjonen ?. ER det mulig å få den digital i PMDG `? kanskje litt vansklig forklart? Tok bort hele linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 En litt forkortet link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 LITT ENKLERE LINK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Of topic: Hvordan er det man aktiverer lower EICAS nå igjen? Eller, lower Display Units om noen vil... Leste det på formuet for en stund siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Gjett hva jeg fant når jeg søkte på "EICAS" i FS add-ons!? http://www.flightsim.no/forum/showflat.p...true#Post364003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Thx. Men man kan jo også få lower EICAS opp på EICAS skjermen. Og det vet jeg hvordan jeg gjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Høyreklikk på EICAS skjermen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Kan vi nå gå tilbake til emnet? om hvorfor 737Ng har glass reservegyro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Vet ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kan vi nå gå tilbake til emnet? om hvorfor 737Ng har glass reservegyro? Hvorfor ikke? Er da ikke uvanlig det? Widerøe har det i sine Q400'er også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Men hva er det som gjør at selskapene velger forskjellige? Noen har blanding andre har bare glass og noen har badre analog. og finnes det mulighet for å få denne i glass til PMDG? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 reservegyro = en ekstra kunstig horisont? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Regner med det er standby instrumentene han snakker om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Denne "ekstra" kunstige horisonten har sikkert batteribackup uvhengig av annen powersupply som evt. går dunken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Siden det er digitalt så regner jeg med at det ikke er gyroskop, men heller noe krystallgreier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Siden det er digitalt så regner jeg med at det ikke er gyroskop, men heller noe krystallgreier? Antageligvis... Har du PDA så kan du få kjøpt en slik liten boks med piezo-gyroer som du kan koble til PDA'en, og bruke den som kunstig horisont.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tilbehør?? Sånt skulle vært standard-utstyr i enhver mobiltelefon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.