Christian Sager Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei folkens. Søndag 12. skal jeg ha Controller 1 test. I denne forbindelse trenger jeg selvfølgelig trafikk Alle som en er velkommen til å ta seg en flight! Tid: 20.00 - 22.00 (local time) Sted: Gardermoen Posisjon: Approach/TWR/GND/DEL For å bestå testen trenger jeg masse trafikk, både inn og utgående. Kom og la meg få svette på Søndag kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Regn med meg Christian! Jeg har en liten magefølelse om LN-HOF kommer til å lufte seg, siden jeg vet at du er så begeistret for VFR flygninger, og i tillegg har jeg selv fått hørt fra din sensor at han synes VFR flygninger som er aktive er mer enn hjertlig velkommen! Men det blir vel opp til været å bestemme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kommer vel som LN-NEW eller LN-NPO el. noe sånt... aktiv? Skal prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 aktiv? Han mener vell de som flyr aktivt VFR på Vatsim og kjenner til prosedyrene Muligens jeg kommer en tur og Christan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har en liten følelse av at Ivar allerede har fått et lite spesielt oppdrag Jeg forventer det værste Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 aktiv? Han mener vell de som flyr aktivt VFR på Vatsim og kjenner til prosedyrene Muligens jeg kommer en tur og Christan! Både og, men noen som har uttalt seg om at jeg er litt for "aktiv" på radioen.. Er ikke akkurat mer aktiv enn man bør være om man skal ha det realistisk.. Menmen! Christian; Jeg har ikke mottat noe "oppdrag", men får se om jeg klarer å tenke ut noe selv.. Og ja, du kan vel godt forbrede deg på det værste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Takk takk, jeg vet hva aktiv betyr... Skal prøve på det. Skal file en MASSE flightplans, og kalle opp senere med en mld som inneholder negative flightplan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nå... Jamen, så vil jeg da prøve at komme forbi og opføre mig, som civil luftfart bør gøre... Helt normalt... /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kommer nok innom jeg også Vi får se hva som skjer på min flight... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Regn med meg Christian... Skal fly både til og fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kommer nok innom jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Schjetne Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 God kvell! Jeg skall fly SK4096 ikveld fra Oslo till Evenes og bare tenkte om det er noen som har mulighet att sitte som Bodo CTR. Viss noen har tid og lyst till att slenge seg online så er det bare hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Både og, men noen som har uttalt seg om at jeg er litt for "aktiv" på radioen.. Er ikke akkurat mer aktiv enn man bør være om man skal ha det realistisk.. Menmen! Ja, Ivar... du er vår lille Isak du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Steike det er stor traffic Mye å gjøre her Christian... men må si du er dyktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Syns du tok min lille emergency svært bra! Stå på videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja, avtalt med SUP og greier Sinnsvakt med trafikk i kveld, værre enn real tilstander på Approach frekvensen. Christian; Du er en uhorvelig dyktig ATC! All respekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Vil bare rette en stooor takk til alle dere som kom og fløy i kveld. Skal si det var en del å gjøre! Ca 30/35 fly som tok av fra Gardermoen, og kanskje 10 inn. Totalt sett en meget hektisk kveld, og til de av dere som fikk litt døtid på GND må jeg bare beklage. Oppsummeringen. TEST PASSED Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 TEST PASSED Gratulerer da! Joda. Ble litt mange fly der når jeg skulle ta av! To fly som fikk takeoff klarering, men jeg så dem ikke på sjermen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gratulerer så mye Christian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gratulerer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Grattis Cristian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gratulerer så mye, bra jobba!! [image]http://home.online.no/~josandoe/pin10.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Herlig Christian! Vell fortjent, du gjorde en super jobb i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gratulerer og sinnsykt bra jobba. Du hadde LITT mye trafikk, men du håndterte det utrolig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gratulerer så mye med en vellfortjent Controller rating! [image]http://www.hoaxinh.com/images/chu-congratulation.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Gratulerar, bra jobbat! mvh Marek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Og velkommen til forumet, Marek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Slitan Christian Du gjorde en meget flott jobb i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Vel får vel gratulerer her også jeg coach..... Velkommen til deg også Marek... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Gratulerer så mye Christian! Vel fortjent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.