Olve Askim Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med litt teknisk info om LN-SUV eller LN-SUW (motortype (ok, enda litt fersk der, men det er vel en PW?) ol). ER eller ikke ER (kan noen forklare meg hva ER betyr?) Trenger det til en paint serru. Veldig takknemlig om jeg får svar så det kan bli noe av denne painten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Ericsson Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 disse hadde vel PW motorer etter det jeg vet. ER står for "Extended range" (utvidet rekkevidde), men de to flyene som braathens hadde var ikke ER versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Braathens sine 762 hadde PW JT9D motorer. LN-SUV LN-SUW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Takker. Fant det ut etterhvert. Er det tilfeldigvis noen her som har erfaring fra Poskys 767-paintkits og som kan fortelle meg hvilken modell jeg må bruke? Det paintkitet er noe av det mest uoversiktlige og rotete jeg har sett. Evt noen allerede utgitte paints fra dem som tilsvarer Braathens fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Men er det noen her som vil PAINTE LDS sin B763 i Braathens S.A.F.E livery? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Se her Pokker. Sjekka kun for FS2004. Og der fantes det ingen. Så dette er kun bortkasta tid med andre ord? Edit: Vel, det er ingen som har painta SUW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 paint LevelD sin 767! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Hadde jeg bare hatt LevelD sin 767 - og WinXP å kjøre den på.... (Damn you Win2000!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Såvidt jeg vet funker den også på 2000, mener det var en på lvld forumet som snakka om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Fra Flight1 sin side: Windows XP is the official operating system that is supported for use with the 767. It will not work on Windows 98/Me. Står ingen ting om at 2000 ikke virker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Står ingenting om at den ikke virker heller. Windows XP is the official operating system that is supported for use with the 767. It will not work on Windows 98/Me. Så.... hva så med Win2000? Vil liksom ikke kjøpe den kun for å teste om den virker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ihvertfall er DETTE øyeblikket det rette, hvis det er NOEN her på forumet - som faktisk bruker Win2000 sammen med FS2004 og LDS (Level-D) sin B767 - skrik ut nå!!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Åååååååå, det var liiiiiiike før - men som vanlig døde tråden rett før vi fikk avklart dette. *sukk* (Sitter absolutt alle norske simmere på WinXP?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Åååååååå, det var liiiiiiike før - men som vanlig døde tråden rett før vi fikk avklart dette. *sukk* (Sitter absolutt alle norske simmere på WinXP?) Ja, det fleste har vel winXP nå ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Ok, da har jeg endelig fått bekreftet at Level D samt PMDG funker flott i Win2000. (Jeg måtte dog til et annet forum (full av sinker som sitter på antikke OS - mao AVSIM) for å få svar. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Olve: Du er jo en talentfull painter! Hele flightsim.no ber på sine knær for en S.A.F.E paint til LDS'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olve Askim Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Hehe, takker. Blir nok lasta ned i løpet av kort tid. Eller finnes det en plass man kan bestille den på CD? Etter det er SAFE første pri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 CD-versjon kommer til høsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.