Kristoffer Birkaas Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Synes det er modig av deg å beskytte PKJ når du er såppas fersk både på forum og VATSIM, og det skal du ha respekt for. hehe jeg beskytter han ikke, eneste jeg sa var at han må ha gjort mye gale for å fortjene det som ble skrevet om han.. Mente ikke å beskytte han... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Klart du får lov til å bli med Martin! Er jo bare hyggelig, så lenge du vet hva du holder på med Jeg har nok bestemt meg for å fly Amsterdam - St. Maarten med KLM! Og det vil vel ta rundt 8 timer og 45 min tror jeg Men denne turen vil nok starte tidligere, slik at jeg får landet rundt 24:00.... da må jeg til kveld... dessverre! Slik er det å være junior! Ja, men da skal jeg gjøre mitt beste med å få tid! Og det kan hende jeg også joiner fra AMS... Men må finne ut hvilket fly jeg skal bruke da.... EHAM - TNCM BERGI UL602 SUPUR UL60 OTBED UL26 PENIL UL70 BAGSO UV14 DUB UN536 BURAK/M085F300 UL9 MALOT/M085F300 DCT 52N020W/M085F360 49N030W 45N040W 37N050W 31N055W 23N060W DCT PJM DCT vil vel bruke den hvis jeg fly fra AMS også tor jeg ja! Tusen takk foresten! mvh martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hadde det vært mulig og få den FP med kordinater til hvert waypoint?? Skal bruke RFP sin 747-200 og den bruker INS til og navigere med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei Hvis dere vil ha det real, b;r dere vel bruke den NAT ruten som er aktiv for gjeldende dag. Denne skifter jo som kjent daglig. Det blir litt tidlig å banke flightplan allerede nå hvis dere skal bruke denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Synes det er modig av deg å beskytte PKJ når du er såppas fersk både på forum og VATSIM, og det skal du ha respekt for. hehe jeg beskytter han ikke, eneste jeg sa var at han må ha gjort mye gale for å fortjene det som ble skrevet om han.. Mente ikke å beskytte han... Siden du er ny her: PKJ fikk vel sånn ca. 10 nye sjanser etter "tabber" han gjorde, men han lærte tydeligvis ikke av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Og den berømte brannalarm historien... var Stig det? Jepp, og PKJ melte ifra til en SUP og Stig ble ja... jeg tror Stig vil fortelle resten! Berømt og berømt? Joda, endte med at jeg ble suspandert fra aktiv tjeneste som ATC.. Selv om det var kun i 24 timer så ble jeg mer forbanna på PKJ for hver time som gikk. Er kommet ganske så godt over det nå... nå skal jeg snart Bodø TWR for å finne litt trøst over hendelsen som nå er snart halvt år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jaja, jeg husker hendelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Flightplan Kan noen bekrefte dette? 37N050W = 3750N på LDS CDU'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Flightplan Kan noen bekrefte dette? 37N050W = 3750N på LDS CDU'n? Affirm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.