Gå til innhold

St. Maarten på VATSIM


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Klart du får lov til å bli med Martin! Er jo bare hyggelig, så lenge du vet hva du holder på med ""

 

Jeg har nok bestemt meg for å fly Amsterdam - St. Maarten med KLM! Og det vil vel ta rundt 8 timer og 45 min tror jeg ""

 

Men denne turen vil nok starte tidligere, slik at jeg får landet rundt 24:00.... da må jeg til kveld... dessverre! Slik er det å være junior!

 

Ja, men da skal jeg gjøre mitt beste med å få tid! "" Og det kan hende jeg også joiner fra AMS... Men må finne ut hvilket fly jeg skal bruke da....

 

EHAM - TNCM

 

BERGI UL602 SUPUR UL60 OTBED UL26 PENIL UL70 BAGSO UV14 DUB UN536 BURAK/M085F300 UL9 MALOT/M085F300 DCT 52N020W/M085F360 49N030W 45N040W 37N050W 31N055W 23N060W DCT PJM DCT

 

vil vel bruke den hvis jeg fly fra AMS også tor jeg ja! "" Tusen takk foresten!

 

mvh

martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er modig av deg å beskytte PKJ når du er såppas fersk både på forum og VATSIM, og det skal du ha respekt for.

 

hehe ""

jeg beskytter han ikke, eneste jeg sa var at han må ha gjort mye gale for å fortjene det som ble skrevet om han.. Mente ikke å beskytte han...

 

Siden du er ny her: PKJ fikk vel sånn ca. 10 nye sjanser etter "tabber" han gjorde, men han lærte tydeligvis ikke av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den berømte brannalarm historien... var Stig det?

 

Jepp, og PKJ melte ifra til en SUP og Stig ble ja... jeg tror Stig vil fortelle resten! ""

 

Berømt og berømt? :P Joda, endte med at jeg ble suspandert fra aktiv tjeneste som ATC.. Selv om det var kun i 24 timer så ble jeg mer forbanna på PKJ for hver time som gikk. ""

Er kommet ganske så godt over det nå... nå skal jeg snart Bodø TWR for å finne litt trøst over hendelsen som nå er snart halvt år siden ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...