Gå til innhold

St. Maarten på VATSIM


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hvis du leser dette Per Kristian så vil jeg bare si et par ord. Etter hva ryktene sier er du ikke den som er mest seriøs på vatsim og ikke den som har mest kunskaper heller i forholdt til komunikasjon mellom tårn og fly, og i prosedyrer og sånn.. Og når du har så vidt kunskaper til å fly i Europeisk luftrom så ville ikke jeg prøvd meg på amerikansk luftrom med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med hva Aleksander sier her! Det er en grunn til at du ikke er så populær PKJ (nå skal ikke jeg si at jeg er så populær da... men jeg klarer ihvertfall å fly Gardermoen - Bergen uten at det blir laget en ny post her på forumet over at det var en eller annen mystisk pilot som gjorde noe forferdelig galt "") Du har rotet det til utrolig mange ganger nå, og det hadde kanskje vært en idè å lære seg å fly ordentlig først? ""

 

 

Men, jeg foreslår at vi drar 4. juni (lørdag) fra KJFK 16:00 norsk tid! Passer for dere? Bare et forslag ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vil bli med kan legge meg til på MSN... haavard747@msn.com eller sende en PM

 

Kart finnes her: http://www.airnav.com/airport/KJFK

Hehe, postet to ganger faktisk.. ""

Slik det ser ut nå så blir jeg med, men mest sannsynlig så vil jeg faktisk fly i fra Norge eller fra sentral Europa.

Men vi får se hva det blir til, høres iallefall spennende ut, hadde vært for synd om Per Kristian skulle finne på å ødlegge alt.

Joda, vet at dette kan virke som jeg henger han ut, men vi vet jo alle sannheten, og noe må vi jo gjøre for at han skal forstå poenget?

 

Noen som vet om et St. Maarten scenery for FS 2002?

Payware eller freeware, ingen betydning så lenge det virker.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gikk visst to ganger der! ""

 

Men å fly fra Europa kunne jeg også ha hatt lyst til! Kanskje med KLM fra Amsterdam? Det synes jeg hadde vært morsomt, men da starter jeg tidligere ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er det så gale om PKJ er med? Han er nå ATC også da...og kommunikasjonen er vel ok...

Så lenge han ikke ødelegger noe kan han gjerne være med for min del. Men det å fly ENGM-ENKB med en venn i 767 var ikke såååå smart... han har gjort mye dumt, sikkert fått mange sjanser, men ødelegger han ikke så går det vel fint. Ingen kan nekte han å fly fra KJFK til TNCM samtidig som dere, evt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, PKJ er jo kjent for å være en av norges flinkeste ATCer, ikke sant Joachim? "" Kommunikasjonen er ikke ok nok for å fly i USA. Og han kommer til å ødelegge, garantert.

 

Neida, ingen kan nekte han... men vi kan vel bare fly fra et annet sted vi... på et ukjent tidspunk!

 

Mohaha! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det ser ut nå så blir jeg med, men mest sannsynlig så vil jeg faktisk fly i fra Norge eller fra sentral Europa.

Men vi får se hva det blir til, høres iallefall spennende ut,

Dette er det stor interesse for hos meg og. Det blir vel Ready for pushback sin 747-200 som kommer til og bli brukt. Hva har dere andre tenkt og fly med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på å fly Europa - St. Maarten!

 

Jeg er nå en heavy metal fan (ikke musikk, men fly "")... jeg har nå litt lyst å ta en tur med KLM fra Amsterdam!

Noen stemning for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare se sist jeg satt ATC og han fløy.. like etter takeoff kom det en melding jeg måtte høre 2-3 ganger før jeg klarte oppfatte den, for det var IKKE noe som hadde relevans for verken normal eller abnormal flight, det var nemlig "jeg må stikke nå, ut å lufte hunden min".

 

Joda... det går an. Forstår godt dere er skeptiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som blir med er:

 

Håvard Solberg

Kristoffer Rivedal

Aleksander Rødland

Ivar Skaugstad

Joachim Skjønberg

Odd Jacobsen

Geir Grønlien

Werner Rafteseth

 

Stemmer dette? Turen blir på Lørdag neste helg, tid avtaler vi privat eller her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....fikk litt lyst til å være med jeg å...det må jeg si... """"

 

Liker også store fly forresten... ""

 

MEN hvis jeg får tid, så tror jeg at jeg kommer til å fly Paris CDG - St. Maarten AF A340-300...

 

Vel, kontakter dere/deg nok hvis jeg blir med! (hvis jeg får lov da "")

 

mvh

martin

 

EDIT: Hvor lang tid tror dere det kommertil å ta? Sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du får lov til å bli med Martin! Er jo bare hyggelig, så lenge du vet hva du holder på med ""

 

Jeg har nok bestemt meg for å fly Amsterdam - St. Maarten med KLM! Og det vil vel ta rundt 8 timer og 45 min tror jeg ""

 

Espen: Det ville vært toppers hvis den fikk det! ""

 

Men denne turen vil nok starte tidligere, slik at jeg får landet rundt 24:00.... da må jeg til kveld... dessverre! Slik er det å være junior!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den berømte brannalarm historien... var Stig det?

 

Jepp, og PKJ melte ifra til en SUP og Stig ble ja... jeg tror Stig vil fortelle resten! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EHAM - TNCM

 

BERGI UL602 SUPUR UL60 OTBED UL26 PENIL UL70 BAGSO UV14 DUB UN536 BURAK/M085F300 UL9 MALOT/M085F300 DCT 52N020W/M085F360 49N030W 45N040W 37N050W 31N055W 23N060W DCT PJM DCT

 

3813 nm "" Denne ruten er på FL300 til FL400 only. Kommer nok til å lufte 767'n over ja ""

 

Kjempeflott Werner, hvor fikk du tak i denne? "" Det blir nok denne FPL jeg vil bruke over til TNCM!

 

Men hvordan vil dere at vi skal avtale tid, skal vi bare avtale det på vårt "åpne" forum? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det, du flyr vel ikke på VATSIM heller?

 

Joa, gjør det.. Men ikke så lenge siden jeg startet ""

Har hvertfall flydd under din makt før ""

Hehe, men det var jo godt å høre! Er en stund siden PKJ var på sitt høyeste med sprellene sine, har jo allerede rukket å bli sperret ute fra VATSIM to ganger, om ikke mer?

Synes det er modig av deg å beskytte PKJ når du er såppas fersk både på forum og VATSIM, og det skal du ha respekt for.

Men en viktig ting å huske på er at man må gjøre "hjemmeleksa" si før man sier noe, ta en søk etter "Per Krisitian" her på forumet, så regner jeg med at du vil forstå hva jeg mener. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...