Gå til innhold

SB3 Release dato satt!


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Sammenligner tiden det tar på oppgraderingen for Vatsim med at vi fremdeles skulle gått i banken eller på posten for å betale regninger. Har skaffet meg brukernavn og passord for IVAO og vil snart konvertere for godt. Selv om kvaliteten og seriøsiteten (no offence, IVAO) er bedre hos Vatsim. Selv om folk bruker mye av fritiden sin på å gjøre hverdagen lettere for andre, blir det å holde andre litt for narr når det går såååååååå lang tid. Samme meldingen går gjerne til ledelsen eller ansvarlige i Vatsim. Når det finnes produkter som kan brukes i Vatsim og som gjør flyvingen mer attraktiv er det en liten gåte for meg at det ikke blir tatt i bruk. Også med hensyn til ønsket om at vi/de vil bestå. """"

 

70388 brukere på Vatsim. Hvor er de???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva i huleste heita skjedde den dagen!?! Hvorfor var jeg ikke ATC ""

 

Det ble meget heit(a) under skjorta den ettermiddagen/kvelden/natten der.. var det som skjedde :P

 

Neida, VACC SAG hadde noe fly-greier, for å se midnattsolen, Einar H. hadde fått mail, men den hadde sneket seg unna slik at det ikke kom videre ut til ATC'ene, noe som var kjekt for meg da, for da hadde sikkert ENBD CTR vært booka """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Progress

Everything is progressing according to plan. No major issues have been found in the RC3 build. A few minor changes have gone in but most of my time has been spent finishing the manual. When the first draft is complete I'll post the URL here so that everyone can help me review and edit the manual.

 

The final release candidate is still planned for March 15.

 

 

Ja da var det den 15. da..

Ser ikke noe SB3 jeg da men. ""

Kanskje det var March 15. 2006.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 Mars var vel heller datoen da han regna med å være ferdig med den, ikke datoen da VATSIM er ferdig med å snu programmet opp ned, med innsiden ut for å finne feil.

Tviler også på at den legges ut for nedlastning i det heletatt før VATSIM har godkjent den, men det er kun noe jeg tror.

 

Dessuten, fortsatt 5 timer igjen av 15 Mars da, og det er norsk tid, vet ikke hvilken tidssone han "lever i" ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste rapport:

 

SquawkBox 3 Launch Party

 

We have now come to the most important part of SquawkBox 3's development: the planning of the launch party!

 

The party will take place at my house. Food, drink, good friends and good times will be in abundance, and of course SquawkBox will be setup and available to play. All enthusiastic online aviators and controllers are welcome to come!

 

I have never invited this many people to a party before, so I will need you to let me know you are coming, lest we either run out of food or violate local fire regulations! Please RSVP here.

 

Here are the particulars:

Friday, April 8

6:00 p.m. until very late

 

""""""""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...