Gå til innhold

Gutta På Tur i jul også!!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Nå er det alt for lenge siden vi har hatt en ordentlig sydentur med tidlig departure.

Det er nå på tide med vår årlige Samos tur, som vil skje i romjula, men vi trenger help fra våre piloter til å bestemme dato.

Derfor ber jeg de som ikke har noe med dette å gjøre om å la være å stemme!

Det blir valgt en dato for turen nedover, og en dato for turen hjem, begge turene skjer på morgenkvisten (før solen har stått opp!)

Her er de aktuelle datoene:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjøre oppmerksom på at vi har valgt å gå i fra ordningen med teoritester.

Fra nå av blir det sendt en søknad til meg, å derifra godkjenner jeg og Julian pilotene etter magefølelsen.

 

Og Per-Kristian, du har ennå ikke forstått det?

Det er ikke foruten grunn at vi har et medlemsskap, og ikke foruten grunn at du ikke er medlem.. Blir sliten av deg nå! ""

 

Samos er en liten flyplass på øyen Samos i Hellas, bare noen kilometer fra grensen til Tyrkia.

Den er klassifisert som "farlig", og har du vært der forstår du hvorfor.

Approachen er mye mer krevende enn Madeira grunnet den meget korte rullebanen.

Meget bra freeware scenery finnes, skal gi mer informasjon om dette når dato er avklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar. Hva var hjemmesiden deres? må forresten også si at jeg kan ikke bli med før julaften, p.g.a at min joystick er ødelagt. Hvis jeg får meg ny joystick på julaften så blir jeg med (da hvis det blir etter julaften)

 

Haha, ja det var [*********] ikke småe krav..

Hold deg bare unna til å love sånn smått at du kan være med eller ei. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow,dette såg unektelig intr ut.Har lest litt krav og div for piloter osv.Siden jeg er en newbie i alle sammenhenger på VATSIM,og voic'n som hakker endel når jeg flyr online,så vurderer jeg det slik at jeg ikke orker å SPØRRE engang om deltakelse.Men det kommer nok andre sjanser ""

Dere får ha en flott tur.

 

Asbjørn Furu

Orbit63

LN-AFU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asbjorn, det er karen som har forstått det! ""

Må igjen få gjennta at vi har strenge krav hos våre piloter, så ikke hvem som helst kan bli medlem.

Hvis vi skulle tatt inn de som måtte ønske det hadde hensikten med Gutta På Tur fallt bort, hvem som helst kan jo organisere en vanlig groupflight.

Mange grunner til at vi kun ønsker "erfarne" piloter, og slik vil det nok fortsette å være.

Men det er bare å hoppe bak spakene å tilegne seg kunnskap og erfaringer på VATSIM, flyr du nok tar det ikke lange tiden før du får ditt navn på våre hjemmesider. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om de datoene er mest populære så betyr ikke det at det blir datoene, de bare gir meg en liten pekepinn på hvilke datoer som passer best.

 

Har forøvrig fått inn en del søknader om å bli medlem, og siden vi har valgt å gå bort fra teoritest ordningen å satser på magefølelsen er det enkelte som trenger en praktisk test.

Jeg vil derfor sette opp en bestemt dato for praktisk test, de som er aktuelle får beskjed om det per. mail.

Derfor, siste frist for å melde seg inn for denne gang vil være fredag 3. desember (førstkommende).

Stay tuned for testdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Uansett om jeg fikk være med hadde jeg ikke kunne tatt den praktiske testen p.g.a manglende joystick

 

Ja, herregud er det noe vi vet så er det vell det ""

Hæ? Har ikke hørt noe om at han har fått ødlagt sin flere år gamle joystick jeg?!??! ""

Men slikt skjer, slike varer må byttes ut en gang i blandt, spessielt om man tar i for hardt på stikka.. Men du kan da umulig vært så harhendt med stikka di Per-Kristian? """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Uansett om jeg fikk være med hadde jeg ikke kunne tatt den praktiske testen p.g.a manglende joystick

 

Ja, herregud er det noe vi vet så er det vell det ""

Hæ? Har ikke hørt noe om at han har fått ødlagt sin flere år gamle joystick jeg?!??! ""

Men slikt skjer, slike varer må byttes ut en gang i blandt, spessielt om man tar i for hardt på stikka.. Men du kan da umulig vært så harhendt med stikka di Per-Kristian? """"

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke det der med påmelding til testen. Skal vi som vil, melde oss på via mail eller sender du mail til de som allerede er aktuelle også melder vi oss på etterhvert som vi får den mail'en? ""

 

EDIT: kan vi ikke bare si det sånn at jeg er påmeldt, også sender du mail, eller ikke...

Vi har hatt noen problemer med siden vår, så slik det skal foregå er at man "melder seg inn" ved å registere seg, hva som skjer derifra er jeg ikke kjent med.

Men hvor hver gang noen registerer seg får jeg tilsendt et varsel via mail, så snart jeg får tid tar jeg en titt på timetallet til kandidaten.

Er jeg i tvil om denne kandidaten passer inn setter jeg opp en online test, som vil skje iløpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...