Gå til innhold

Gutta På Tur i jul også!!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å få igang den praktiske testen for pilotene som ennå ikke har fått godkjent sitt medlemsskap hos Gutta På Tur.

 

Testen vil bli avholdt Søndag 5. desember.

Avgang fra Bodø lufthavn (ENBO) 15:00 lokal tid, annkomst Trondheim lufthavn Værnes (ENVA) 15:55.

Denne testen vedrører følgende piloter:

Freddy Wilhelmsen

Werner Raftseth

 

Hvis du har søkt medlemskap hos oss men ikke hørt noe, vennligst ta kontakt så snart som mulig (icskaug@hotmail.com) så er det mulig vi kan få deg med på denne testen.

 

Jeg vil gjøre det klart at dette er den eneste praktiske testen som vil bli avholdt før turen til Samos grunnet trang timetabell på min side, kan du derfor ikke delta på testen vil det heller ikke gjøres mulig å godkjenne medlemsskapet i første omgang.

 

ETD: 1400 UTC

ETA: 1455 UTC

 

Route: STO BNN UM609 TRM

 

Regner med at jeg kommer til å operere som ATC hele veien nedover, oppmøte på Bodø 30 min før avgang! Dvs 14:30 lokal tid!

 

Annen trafikk er selvfølgelig også velkommen! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha har det blitt slik at jeg tenkte vi skulle ta av rett før soloppgang både i Oslo og på Samos, men nå viser det seg at det kan bli i tidligste laget fra Samos, med tanke på at departure da vil bli satt til 05:45 norsk tid!

Derfor tenkte jeg å lage en liten avstemmning på hvordan dere vil ha hjemturen deres, og denne gangen er det flertallet som vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...