Gå til innhold

Gratulerer Trond Fossen!!


Mathias Ganss

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Ja folkens, et av våre langtids-medlemmer, Trond Fossen, har nå gått gjennom AVINORs flygelederutdannelse, og ble nylig ferdig sertifisert. Jeg har bare en ting å si: Trond, gratulerer! Dette er stort. Vi har pratet lenge om dette, helt siden ENGM_APP tidene på SATCO. Håper virkelig at jeg kan følge i dine fotspor. Lykke til videre der oppe i nord!

 

Med misunnelige hilsener

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Dette var jo helt overveldende! ""

Det er virkelig en drøm som har gått i oppfyllelse. Var vel ca 13 da jeg fant ut at det var dette jeg ville bli. Det ble logga en hel del timer på SATCO (og senere VATSIM) før man blei gammel nok til å søke, og faktisk også komme inn, på utdanningen. Jeg er ikke i tvil om at jeg har hatt nytte av det jeg lærte den gang. Så det er bare for VATSIM-ungdommen å stå på!

 

Og jada, det er klart jeg blir å se på VATSIM. Riktig nok blir det vel mest på pilotsiden (siden jeg får utløp for det andre på jobb), men innimellom vil jeg nok logge på ASRC også.

 

Takk igjen!

 

-Trond-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får også sende mine gratulasjoner nordover. Synes dette har gått fort. Ikke så lenge siden vi chattet i ProController om hvordan opptakstesten hadde gått. Og så plutselig er du ferdig...

 

Til sommeren skal jeg mest sannsynlig nordover. Kanskje jeg skal ta en tur innom for å se hvordan du har det på "kontoret"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...