tom i ballestad Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 begynner å bli et tiltagende problem dette her , blir vel snart alkohol forbud . nettavisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Aune Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er ikke alle som tåler alkohol nei,man skulle nesten ha sertifikat for alkoholdrikking i fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Spør du meg, skulle det vært totalforbud mot alkoholservering/drikking i fly. Også forbud mot å slippe synlig berusede personer ombord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det var bare kvinnelig personale i kabinen og de klarte ikke å ta hånd om han Eller man burde slutte med kvinnelig personale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Haha... utrolig Nå står det ikke om det var en Norrman eller annen nationalitet, men kan det ha en sammenheng med dyr alkohol i Norge at Norrmenn går bananas på Charter fly ? Det er jo ikke akkurat förste gangen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Haha... utrolig Nå står det ikke om det var en Norrman eller annen nationalitet, men kan det ha en sammenheng med dyr alkohol i Norge at Norrmenn går bananas på Charter fly ? Det er jo ikke akkurat förste gangen... Full NORDMANN amok på sydenfly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er ikke alle som tåler alkohol nei,man skulle nesten ha sertifikat for alkoholdrikking i fly. Fyren ble jo nektet alkohol ombord. Slik VG framstiller det var det derfor han gikk amok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Husker det var noen som på død og liv skulle ha med seg ølflaskene sine inn på flyet fra Lanvetter tl Malaga. De hadde glemt å legge dem i kofferten som allerede var i lasteommet på flyet og de fikk ikke ha flaskene med seg inn (det var glassflasker). Det endte med at de måtte la ølet bli igjen i Sverrige, dama i skranken sa at de skulle få dem tilbake når de kom hjem igjen (hun skjønte at de ikke kom til å huske det pga promillen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Også forbud mot å slippe synlig berusede personer ombord. Det tror jeg nok de fleste flyselskaper har forbud mot allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg blir flau av å være nordmann når jeg hører slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Helgesen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Spør du meg, skulle det vært totalforbud mot alkoholservering/drikking i fly. Også forbud mot å slippe synlig berusede personer ombord. Spør du meg bør vel også småunger som ikke sitter stille burde vert levert i cargoen. Samme med folk som ikke klarer å vente med å gå på do før "fasten seat belt" lyse slukkes. Ja her er det mye å ta fatt i gitt, bare du har de riktige meningene (Tok du den Alekasander? hehehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er noe dritt med slike idiot_er , alkohol og flyvning hører ikke sammen, letter og få blodpropp også tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja propp til hue så man blir gæern, eller propp i rævva så man blir tett. Like slitsomt for redelige veloppdragne og skikkelig folk å skulle å sitte og slite blandt sånt bøs når man sitter inelåst i en liten flymaskin og skal ut på tur og prøve å hygge seg seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er en fordel når vi jobber på Airbus 330'en, der vi har toalettene nede (5 stk.). Det sørger jo automatisk for bedre "flyt" i kabinen, og passasjerene setter helt klart pris på det også (er bl.a. "soffaer" der nede, slik at man kan vente på ledig toalett). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 And here we go again... Er det ikke flaut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg reiser veldig mye med fly, og gruer meg alltid når jeg skal nærme meg gaten med flyet til Oslo, enten det er på Heathrow, Schiphol eller Kastrup. Ved gaten kryr det nemlig av teite nordmenn som snakker norsk, og skiller seg ut fra alle andre mennesker ved å se ut som malplaserte "fiskerbønder"... Grunnen til at jeg gruer meg er at jeg er redd folk skal ta meg for å være nordmann. Det ER flaut å være norsk i utlandet, spesielt på fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Dagbladet.no: Nå vil Spanair forsikre seg om at fulle passasjerer fra Trondheim Værnes lufthavn ikke får reise med deres fly. Hehe, hva er det med trøndere da? Tåler de ikke alkohol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bannlys dem fra all flyvning i all fremtid på vanlige flyreiser (charter/ruteflyvning). Da kunne kanskje noen opprette et flyselskap for disse gærningene. Flyet kunne da ha vært spesial innredet med celler (les:bur) som de enkelte satt i med strøm halsbånd rundt halsen. Minste antydning til "tendenser" så gir man dem en "karnafling". Prisen for en tur Oslo-London : 20000 kr (en vei) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hahaha... jeg ler meg halvt ihjel når jeg leser Joakim, Stig og Morten sine innlegg. Det er så sant som dere skriver, lool Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er selvsagt ikke alkoholen alene som forårsaker at disse folkene går amok i flymaskiner.. Det er riktig nok en av flere utløsende faktorer men til syvende og sist har det jo med selve personligheten å gjøre. De som er aggresive i edru tilstand blir også aggresive i fylla. Selv er jeg en veldig fredelig type som har vært full som en dupp på fly, men har likevel null problemer med å holde meg i ro! Selvsagt hadde totalforbud mot promille på fly hjulpet statistikken, men problemet er jo i bunn og grunn (Joakim påpekte) at vi er jo ikke så kontinentale her oppe i nord, og noen har problemer med å styre sinnet sitt, og burde egentlig ikke vært på et fly i det hele tatt.. "Sorry, du ser sint ut - du må desverre bli igjen her på Gardermoen" Hmm... hva ville jeg egentlig si med dette innlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hehe, og historien er ennå ikke slutt! Selv synes jeg det er meget beklagelig med slik oppførsel, hadde nok reagert ganske sterkt på slike episoder om de hadde forekommet ombord på en flygning med meg i venstre setet. Men nå må vi ikke glemme at Trøndelag er stort og vi har mange rare mennesker i denne delen av landet, og forskjellen mellom byborger og bonde er stor!! Så vi skal være forsiktige med å skjære alle over en kam! Litt out of topic så kunne jeg godt meldt meg frivillig til å være vakt ombord på Spanairs flygninger! To fluer i en smekk for meg det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Litt out of topic så kunne jeg godt meldt meg frivillig til å være vakt ombord på Spanairs flygninger! To fluer i en smekk for meg det! Ja ikke sant; lære gratis Spansk og samtidig få leke politi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Bannlys dem fra all flyvning i all fremtid på vanlige flyreiser (charter/ruteflyvning). Da kunne kanskje noen opprette et flyselskap for disse gærningene. Flyet kunne da ha vært spesial innredet med celler (les:bur) som de enkelte satt i med strøm halsbånd rundt halsen. Minste antydning til "tendenser" så gir man dem en "karnafling". Prisen for en tur Oslo-London : 20000 kr (en vei) Noe ala Con Air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp! eller "Jaget 2" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.