Gå til innhold

Tredje etasje ved Bodø lufthavn


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Jeg er sikert en av mange som har iritert seg gønn over at AVINOR har omgjort tredje etsjen til kontorer.

 

Jeg vil nå høre hva dere andre brukere av dette forum mener om det, å eventuelt starte en underskriftkapanje for å få tilbake den gode gamle tredje etasjen, slik at vi flyfrelste har en plass vi kan sitte å se på fly. Nå er vi nesten helt avskåret ifra å kunne se på fly som er på flyplassen.

 

La meg få høre hva dere mener!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn med meg i allfall!!!!

Jeg hater avinor så sinnsykt!!!

De sitter bak skriverbordene og prøver og gjør folk hissige!!!!!!!!!!

OSL har de jo ødelagt med at alle som ikke reiser kan ikke se fly!Du ser bare svart jo!!!

Nede på Kjevik kan ikke stå klistra inn til vinuet lenger!!!

Det er bare tilreisende som kan!For sannheten er at norge sliter med lave tilreisende og Avinor har derfor gjort det på en brutal måte som at:Hvis du vil se fly!!Må du betale for det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at AVINOR ikke har som oppgave å sørge for at spottere får tilfredsstillt sine krav, det kommer iallefall ikke i første rekke!

Slik situasjonen er nå får vi nesten bare finne oss i det, og jeg liker engasjemanget ditt Steinar, og det er verd å prøve men jeg tviler på at AVINOR kommer til å "gi etter" akkurat i denne saken.

Men hvis du virkelig går inn for dette så stå på, jobbe hardt for det, kanskje et innlegg i flynytt og en liste i klubbhuset til Bodø flyklubb, kanskje også på museet kan gjøre susen? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at AVINOR ikke har som oppgave å sørge for at spottere får tilfredsstillt sine krav, det kommer iallefall ikke i første rekke!

Slik situasjonen er nå får vi nesten bare finne oss i det, og jeg liker engasjemanget ditt Steinar, og det er verd å prøve men jeg tviler på at AVINOR kommer til å "gi etter" akkurat i denne saken.

Men hvis du virkelig går inn for dette så stå på, jobbe hardt for det, kanskje et innlegg i flynytt og en liste i klubbhuset til Bodø flyklubb, kanskje også på museet kan gjøre susen?

 

I det siste Flynytt er det faktisk en artikkel om tredje etasjen på Bodø Lufthavn. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært oppe i kafeteriaen en del ganger mens den ennå eksisterte. Jeg liker helst å ta bilder av flyene, men for det formål er de meste steder bak glass ubrukelige. Men jeg forstår likevel frustrasjonen for de som liker å sitte der og se på det som skjer. Men det er sikkert noen som er ganske fornøyd oppe i det hele, og det er forsvaret som slipper at hvem som helst kan gå opp til usiktspunktet og dokumentere deler området (selv om de som har lyst til å vite mer om forsvarets fasiliteter sikkert vet alt om det fra før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn med meg i allfall!!!!

Jeg hater avinor så sinnsykt!!!

De sitter bak skriverbordene og prøver og gjør folk hissige!!!!!!!!!!

OSL har de jo ødelagt med at alle som ikke reiser kan ikke se fly!Du ser bare svart jo!!!

Nede på Kjevik kan ikke stå klistra inn til vinuet lenger!!!

Det er bare tilreisende som kan!For sannheten er at norge sliter med lave tilreisende og Avinor har derfor gjort det på en brutal måte som at:Hvis du vil se fly!!Må du betale for det!!!!

 

""

 

Ja, det jammen synd avinor legger forholdene mer til rette for nye security tiltak på flyplassene enn for spottere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn med meg i allfall!!!!

Jeg hater avinor så sinnsykt!!!

De sitter bak skriverbordene og prøver og gjør folk hissige!!!!!!!!!!

OSL har de jo ødelagt med at alle som ikke reiser kan ikke se fly!Du ser bare svart jo!!!

Nede på Kjevik kan ikke stå klistra inn til vinuet lenger!!!

Det er bare tilreisende som kan!For sannheten er at norge sliter med lave tilreisende og Avinor har derfor gjort det på en brutal måte som at:Hvis du vil se fly!!Må du betale for det!!!!

Rolig mann! Går du på amfetamin eller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk, Luftfartstilsynet skal leie 1200 m2 ved Bodø lufthavn.

 

Da må jeg spørre om hvor de skal finne de henne! Den kafeen i 3 etasjen på Bodø Lufthavn degger kansje 200kvadrat av de 12000kvadrat terminalen er på!

 

Appropo sikkerheten!Kan noe av de som har nevnt det her si korsn fare den tredje etasjen ved Bodø Lufthavn har å si for sikerheta for flyene? Gatenne er nemelig en etasje under, å man er ikke i nerheta av sikkerhetskontrolen vist den trappa som sto der fortsatt hadde vert der.

 

Så det med sikkerhetskravene tviler jeg for hat hatt noen som helst betydning forat AVINOR har valgt å fjerne den etasjen ifra Puplikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avinor... Liker de jeg.. På BGO har jeg fått komme inn på området HVER gang jeg har spurt ( den ene gangen vi ikkekom inn var det ikke jeg som spurte)

 

Var det ikke du som spurte sist jeg var med og vi spurte da? Da fikk vi ikke komme inn "". Men det varierer sterkt med hvem man møter på tror jeg.

Innenlandsterminalen er jo også åpnet opp for flyinteresserte så man trenger ikke lenger billett eller noe for å komme inn der og se på fly.

 

Men synes det er artig å lese siste nummer av Flynytt, det er tydelig at det er en viss redaktør der (som tilfeldigvis er bodøværing) som er veldig pissed på at Utskispunktet er stengt for folk flest, synes jeg leste det om og om igjen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avinor... Liker de jeg.. På BGO har jeg fått komme inn på området HVER gang jeg har spurt ( den ene gangen vi ikkekom inn var det ikke jeg som spurte)

 

Var det ikke du som spurte sist jeg var med og vi spurte da? Da fikk vi ikke komme inn "". Men det varierer sterkt med hvem man møter på tror jeg.

Innenlandsterminalen er jo også åpnet opp for flyinteresserte så man trenger ikke lenger billett eller noe for å komme inn der og se på fly.

 

Men synes det er artig å lese siste nummer av Flynytt, det er tydelig at det er en viss redaktør der (som tilfeldigvis er bodøværing) som er veldig pissed på at Utskispunktet er stengt for folk flest, synes jeg leste det om og om igjen ""

 

Nei, det var da meg og Kristoffer traff deg og Torstein, og dere hadde sdpurt, og fått nei.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minnes da en ventestund i Bodø kunne arte seg positivt inntil de stengte av og bygget om. Skrev til Rolf Liland og foreslo at det ble skrevet noe om det i flynytt - og det ble det. Så slapp jeg å skrive selv (for jeg er tragisk i skrftlig). Bildet som stod i artikkelen var forresten ikke akkreditert (mangler foto:.....)... """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...