Gå til innhold

SS Test 3. Juni på ENGM


Jarle Vidtun

Anbefalte innlegg

Vi får se hva det blir til, har desverre problemer med simulatoren for tiden, så det er mulig jeg må formatere harddisken i morgen, så da blir det sikkert ikke noe flygning.

Hvis det blir så er det mulig at det blir VFR, står på Hattfjelldal for øyeblikket.. ""

Som sagt, vi får se hva vi får tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det slik at jeg ikke kunne delta, ikke store lydkortet på PCen, får ikke installert driverne, og flyene i FS lever sitt egent liv.

Før jeg beveger meg i luften igjen kreves det en formatering av harddisken, så du får ha lykke til Jarle!

Dette fikser du, og la oss vite hva utfallet blir! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det slik at jeg ikke kunne delta, ikke store lydkortet på PCen, får ikke installert driverne, og flyene i FS lever sitt egent liv.

Før jeg beveger meg i luften igjen kreves det en formatering av harddisken, så du får ha lykke til Jarle!

Dette fikser du, og la oss vite hva utfallet blir! ""

 

Hva med ENTR_V_CTR Ivar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det slik at jeg ikke kunne delta, ikke store lydkortet på PCen, får ikke installert driverne, og flyene i FS lever sitt egent liv.

Før jeg beveger meg i luften igjen kreves det en formatering av harddisken, så du får ha lykke til Jarle!

Dette fikser du, og la oss vite hva utfallet blir! ""

 

Hva med ENTR_V_CTR Ivar?

Uten lydkort?

Verken jeg eller pilotene synes det er mye til stas med tekst.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som det ser ut på ServInfo i dette øyeblikk så skulle vi ha jaget bort folkene som bemanner Bodø, latt deg tatt over der og flyttet de andre ned til Gardermoen.

Ha hadde du iallefall vært sikker på å få trafikk, men du får ha lykke til Jarle!

Kun 1 time igjen av testen din nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...