Jarle Vidtun Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg skal ha SS test i morra den 3.06 klokken 20 local time.. Trenger trafikk så det er bare og fly i morra! =D =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vi får se hva det blir til, har desverre problemer med simulatoren for tiden, så det er mulig jeg må formatere harddisken i morgen, så da blir det sikkert ikke noe flygning. Hvis det blir så er det mulig at det blir VFR, står på Hattfjelldal for øyeblikket.. Som sagt, vi får se hva vi får tid til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Skulle så gjerne ha kommet å gitt deg litt hodebry, men jeg reiser bort i morgen tidlig, er ikke heime før på Søndags kvelden. Du må ha lykke til på testen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg stiller opp på en tur eller tre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Yepp! Coast 161 Whith you! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvor lenge sitter du? Kommer kanskje en tur jg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvor lenge sitter du? Kommer kanskje en tur jg og! Tror du skal tørke støv av vingene først.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hørte rykter om en AWACS som kommer på en touch and go ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg kommer til å fly noen turer. Maskinen min er som kjent ikke 100% stabil men jeg vil forsøke i alle fall. Fikk meg et greit headsett med mic igår, så det blir morro å se hvordan lyden blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei Jarle, Ikke glem å booke ENGM via SCA VACC !!! Da unngår du iallefall at andre tar posisjonen, og at alle vet at det er bemannet. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ikke se bort i fra at jeg kommer innom en tur.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Da ble det slik at jeg ikke kunne delta, ikke store lydkortet på PCen, får ikke installert driverne, og flyene i FS lever sitt egent liv. Før jeg beveger meg i luften igjen kreves det en formatering av harddisken, så du får ha lykke til Jarle! Dette fikser du, og la oss vite hva utfallet blir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Da ble det slik at jeg ikke kunne delta, ikke store lydkortet på PCen, får ikke installert driverne, og flyene i FS lever sitt egent liv. Før jeg beveger meg i luften igjen kreves det en formatering av harddisken, så du får ha lykke til Jarle! Dette fikser du, og la oss vite hva utfallet blir! Hva med ENTR_V_CTR Ivar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Da ble det slik at jeg ikke kunne delta, ikke store lydkortet på PCen, får ikke installert driverne, og flyene i FS lever sitt egent liv.Før jeg beveger meg i luften igjen kreves det en formatering av harddisken, så du får ha lykke til Jarle! Dette fikser du, og la oss vite hva utfallet blir! Hva med ENTR_V_CTR Ivar? Uten lydkort? Verken jeg eller pilotene synes det er mye til stas med tekst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 jaja.. for lite trafikk... vi prøver på søndag kl., 20.. =) come fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Mitt lille tips, driv med litt reklame på forhånd, hadde ikke noe problem med for lite trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 vi prøver på søndag kl., 20.. =) Med litt flaks får æ en take off på engm på Søndag før testen er over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 minner om min SS test i dag klokken 20 (local) at ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Slik som det ser ut på ServInfo i dette øyeblikk så skulle vi ha jaget bort folkene som bemanner Bodø, latt deg tatt over der og flyttet de andre ned til Gardermoen. Ha hadde du iallefall vært sikker på å få trafikk, men du får ha lykke til Jarle! Kun 1 time igjen av testen din nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 yess yess da var testen ferdig og jeg fikk PASSED. Takk til alle piloter som fløy til/fra ENGM denne kvelden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Grattis!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 GRATTIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Grattulerer Jarle, SS ratingen fikk du som fortjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.