Gå til innhold

Vant tur i 737 simulator på GAP Starmoen!!


Anbefalte innlegg

Kunne ikke dy meg, dette måtte bare opp på forumet! Tre av medlemmene her (Britt Victoria Høyvik, Thomas Gundersen og undertegnede) + et medlem fra Sola flyklubb tok andre plass i Mjøsa Rally på NAKs GAP samling på Starmoen i helgen. Fjorårets vinnere vant nok en gang, og dermed fikk vi 4 nykommere førstepremien, som altså var 1 time hver i Braathens' 737 simulator. De timene vi ikke flyr, får vi sitte på klapp. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....synd de fleste hoppet i stykker bilen min :P

 

? har du lyst å utdype den bittelitt ""

 

 

Her ser dere bilen til Jarle:

[image]http://www.ofkl.org/images/starmoen_2004/pat.jpg[/image]

 

Riktignok er det ikke han som sitter bak rattet her, men han var 1. sjåfør stort sett hele helgen. Brannvesenet var behjelpelig med å bruke "saks og fjernet taket.

 

Bilen ble, under stor jubel og klappsalver, forøvrig auksjonert bort på lørdag kveld for den nette sum av kr. 2.680,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

 

GAP Starmoen var forsåvidt veldig bra, synd de fleste hoppet i stykker bilen min :P

 

Å si at det var veldig bra er jo å overdrive når været lekte "de fire årstider" hele tiden...

Høststorm, sommersol, vårregn, og haglbyger og sludd om hverandre...

 

Godt det var øl nok der.... ""

 

 

...og hva bilen angår, så gjorde vel EBV den verste skaden? ....men at noen hostet opp så mye penger for et vrak er over min fatteevne.... Med alle stolpene ødelagt og taket fjernet, så er den redskapen for kondemnert å regne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjøper av bilen ikke helt hadde fått med seg, var at den skulle benyttes som "dansegulv" utover lørdagskvelden. På det meste hoppet 5 piloter på panseret, mens vi (ehm... ja, jeg var ikke helt uten skyld her... sorry Jarle) på det meste var 10 stk på lasteplanet... I løpet av kvelden smalt det - en bitteliten røykutvikling oppsto, og batteriet tok kvelden etter mye mishandling.

 

Kongekveld, forresten! Mye vind til tross, jeg hadde en flott helg på Starmoen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at det var veldig bra er jo å overdrive når været lekte "de fire årstider" hele tiden...

Høststorm, sommersol, vårregn, og haglbyger og sludd om hverandre...

 

været var ikke på sitt beste nei.. men helgen var superbra for det.. mener nå jeg. masse folk, mye fly.. ""

bilder kommer etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Gap var uten tvil et bra sted å være disse dagene, været kan man ikke gjøre noe med desverre...

 

Trivelig å få hilse på mange "nettkjenninger"

Acrotur i Grob 115D skulle vise seg å være en fiasko for undertegnede, som den eneste real life pilot av de jeg dro sammen med, var det BARE jeg som ble en smule syk "" (Ja! jeg fikk høre det ""

 

Hvem var han karen i brun skinnjakke som var sammen med dere flightsim folk?, ca 16 - 18 år.. Trodde først det var Rune Valestrand, med det var det visst ikke.

 

At sola gjorde rent bord er vell ingen overaskelse med den sjarmen de jentene innehar :P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig aktiv du plutselig har blitt på forumet ""

 

Jeg tok visst en utfordring om å gjøre nettopp det for noen måndeder siden. Har litt sammenheng med bytte av arbeidsgiver og en snillere internettpolicy... ""

 

At sola gjorde rent bord er vell ingen overaskelse med den sjarmen de jentene innehar :P..

 

Kjekt å være få jenter blant så mange gutter, vet du ""

 

Det var utrolig kjekt å kunne sette ansikter på noen av navnene som verserer her på forumet, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt 737 simturen og så kan du jo komme til meg å prøve DC10 simmen etterpå

 

Når regner dere med at den er klar til bruk i Norge? Kommer egenhendig ned ifra Nordnorge bare for å prøve den når den er klar ""

 

Demontering har begynnt. Brygga bak demonteres idag faktisk. Noe elektrisk utstyr/kabler kobbles vekk og vi reiser over uke 24 for å være med på resten av demonteringen. Så skal den ligge ca 1 uke på kai og godgjøre seg før den går med båt over dammen. Tar ca 3,5 uke. Drammen er anløpshavn og da blir det spesialtransport midt på natten opp til Lillestrøm og Skedsmo Videregående Skole. ""

 

Vet ikke helt om den koster 20 eller 40 kr igjennom bomringen, men det løser seg vel. Den er 4,2M bred. ""

 

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...