Gå til innhold

Au da....


Lazyeyes

Anbefalte innlegg

Forestill dere forvirringen som ville oppstå om SAS skulle komme til å introdusere Snowflake konseptet sitt i Norge...

 

Ved ankomst Flesland i snøvær:

 

Snowflake: Flesland Tower, Snowflake 123 on the ground, clear of runway.

Tower: Snowflake 123, I can still see many snowflakes on the runway, but I can not see you.

Snowflake: Oh, sorry about that, we are all white, the aircraft has not been fully painted yet.

 

Whitetail Snowflake i snøvær blir problematisk, det ""

 

OK, da. Det ble vel sikkert for dumt, dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da. Det ble vel sikkert for dumt, dette.

 

Iallfall siden Snowflake sine haler er Gule, med mindre dem låner et fly fra SAS ""

 

Eller om dem bruker whitetail...

Om sammenslåingen av SAS og Braathens skulle føre til at Braathens fly blir overført til Snowflake for bruk på lavpris utenriks ruter fra Norge, er det ikkje utenkelig at det kan komme mange rare fargekombinasjoner ut av det.

Gjerne også helhvitt med en SAS/Snowflake logo som dekaler ett eller annet sted på flykroppen. Det er ikkje uvanlig at slikt blir gjort når fly selges/overføres/leases.

 

Personlig holder eg meg unna gul snø, enten eg går på ski eller reiser med fly... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...