Øystein Eker Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Davis i tårnet tok et knalltøft bilde fra tårnet på et flystevne.- Garantert screensaver denne her.. http://www.avweb.com/newspics/DavisTbirdEject.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 godt redigert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 trur faktisk ikke at det er redigert! men hvis det er det elller uansett : TØFFT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 synes det ser redigert ut.. Tøft alikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Redigert??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bildet var oppe forrige uke også. Og da tror jeg det kom frem at det ikke er manipulert. Piloten skjøt seg ut 0,8s før flyet gikk i bakken. Han hadde feilberegnet høyden inn i en loop elns. Tror også det er et videoklipp med hendelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Eker Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Er nok ikke redigert. Her kan du se fotografen på terrassen på tårnet ute til høyre. http://www.avweb.com/newspics/TBirdwreckdavis.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ja jeg vet det, det var snakk om det i forrige uke og det var en video innefra flyet. Grunnen til at dette ser redigert ut er at det sannsyneligvis ville vært litt mer reaksjon på bakken og røyken er bare "rar" på den delen som viser bakken i bakgrunnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 kan støtte oppunder at bildet ikke er redigert eller manipulert på noen måte. bilde var som over også nevnt forrige uke her, og Dagbladet har en sak om hendelsen i dag faktisk, selv om det ikke er noe "breaking news" akkuratt. videofil av hendelsen finnes i de to linkene jeg la ut (både innvendig og utvendig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja dere har rett visste at saken har vært oppe tidligere. Jeg kunne ikke huske at det var en parkeringplass med i bildet for det var beskåret. Derfor trodde jeg at det var ny bakgrunn... Tenk visst flyet hadde gått ned på parkeringsplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Denne saken har vært oppe 2 ganger tidligere her.. Sjekk de andre trådene, så ser dere også videoen av dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er jo til og med på forsiden av Dagbladet i dag . Artig å se at vi visste det før dem . Hvis man slår opp i et leksikon under "Angle Of Attack" ser man sikkert det bildet der ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Den har vi som bilde i brakka til Værnes Flyklubb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.