Gå til innhold

Skjorter og krus (igjen)


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nok fått oversikt over alle bestillinger av skjorter og krus, men jeg må nok skuffe dere som har bestillt og fortelle at det nok ikke blir noe av disse skjortene og krusene.

Årsaken er at det bare er 12 (tolv) stykker som har bestillt, og dette blir alt for lite.

 

Det som skuffer meg mest med dette er at veldig mange som her i forumet ivret for å få muligheten til å bestille valgte å ikke gjøre det.

 

[color:"blue"]Til dere som har bestillt:[/color]

Send meg en mail eller personlig beskjed med ditt kontonummer, så skal jeg tilbakeføre pengene til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå synes jeg virkelig synd på Dag, han har jo nærmest blitt holdt for narr av de som deltok i denne tråden, og som etterlyste t-skjorter. Og jeg tror neppe at det kommer flere sjanser her, vi må huske på at det er endel forarbeid med dette.

 

Også jeg er blant de som ønsket å kjøpe, men for min del så ville jeg ha større logo...men det ble den samme lille som sist, så da mistet jeg interessen. Ellers tror jeg at mange har tenkt litt feil angående prisen. 150 kroner for ei t-skjorte er mye, men halve meningen med dette er jo å støtte FlightSim.no samtidig.

 

Jeg legger også merke til det flere har tatt opp i det siste, at dette forumet i større og større grad domineres av fjortiser, og da mener jeg unggutter langt under 18 år. Det er jo en kjent sak at de fleste av disse ikke er særlig kjøpesterke...

 

Som et plaster på såret for min del så melder jeg meg inn som støttemedlem for et år, og jeg oppfordrer flere til å gjøre det samme, særlig de som var så aktive med tanke på kjøp av t-skjorte...men de fleste av disse var vel nettopp 14-åringer ""

 

Jeg håper at du Dag har samme interesse av å fortsette med FlightSim.no fremover...på tross av slike nedturer som dette. Hvordan er det med antall støttemedlemmer, er det nok pr. i dag til å dekke en passe andel av driftskostnader?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild Oldervoll:

Jeg har ikke en gang fått med meg at du hadde begynt å ta opp bestilling. Meget trist

Vel - det har vært anonsert på forsiden og flere ganger her i forumet

 

Vegard Knutsen Lillevoll:

Dag, hvis du ga oss lit mer tid til å bestille, tror jeg du hadde fått flere bestillinger.

Jeg ga dere 14. dager, og det burde være nok (Forrige gang vi gjorde dette hadde vi samme frist, og jeg tror det kom inn 50-60 bestillinger da.)

 

Arild Oldervoll:

Ja, litt mer tid hadde vært fint. Selv ser jeg toppen en gang i måneden på forsiden til fs.no. I gjenn hadde det vært fint med en liten nyhetsmail når det kommer nye nyheter på fs.no

Nå har dette stått på forsiden i 14. dager, og i tillegg hadde jeg en "nedtelling" de 3 siste dagene på samme plass som dette emnet ligger......

 

Helge Bø:

Jeg håper at du Dag har samme interesse av å fortsette med FlightSim.no fremover...på tross av slike nedturer som dette. Hvordan er det med antall støttemedlemmer, er det nok pr. i dag til å dekke en passe andel av driftskostnader?

Joda, jeg holder nok ut. Interessen er ikke den største om dagen, men med en ny utgave av FS og mye morsomt add-on til den vil nok det bedre seg.

Vi har nå 63 støttemedlemmer, og om man slår sammen dette med annonseinntekter mangler det mellom 500 og 1000 kroner i måneden for å få dette til å gå rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om støttemedlemmer... Kanskje på tide å flytte den tråden ut av snackbaren (som enkelte aldri går innom, eller påstår at de ikke gjør... "" ) eller evt. legge en link til den fra hovedsiden igjen?

 

Vi er nok ikke observante nok her på forumet - var selv ikke klar over at t-skjorter og krus var på vei igjen... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt som jeg har forstått det nå, så håper ikke jeg at flightsim.no vil gå nedover. Jeg vil gjerne gi all min støtte og litt til. Jeg er enn person som ikke går lei av noen ting for å si det sånn, jeg kjører noen ganger Fs95 på min far`s Pc.

 

Men jeg vil gjerne betale mye mer for å støtte flightsim.no

 

Husk at denne siden er helt fantastisk. og jeg vil, som sagt gi alt. Bare mail meg, Dag!

 

Håper alt ordner seg.

 

Ps: Hvor lenge har flightsim.no vært oppe? Var det i 1995 det hele startet?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...