Dag Johansen Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Nå har jeg nok fått oversikt over alle bestillinger av skjorter og krus, men jeg må nok skuffe dere som har bestillt og fortelle at det nok ikke blir noe av disse skjortene og krusene. Årsaken er at det bare er 12 (tolv) stykker som har bestillt, og dette blir alt for lite. Det som skuffer meg mest med dette er at veldig mange som her i forumet ivret for å få muligheten til å bestille valgte å ikke gjøre det. [color:"blue"]Til dere som har bestillt:[/color] Send meg en mail eller personlig beskjed med ditt kontonummer, så skal jeg tilbakeføre pengene til deg. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Hva? Jeg har ikke en gang fått med meg at du hadde begynt å ta opp bestilling. Meget trist Siter
Aleksander Rønning Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Nei! Og jeg som skrapet sammen penger som en gal! Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Dag, hvis du ga oss lit mer tid til å bestille, tror jeg du hadde fått flere bestillinger. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Ja, litt mer tid hadde vært fint. Selv ser jeg toppen en gang i måneden på forsiden til fs.no. I gjenn hadde det vært fint med en liten nyhetsmail når det kommer nye nyheter på fs.no Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Da var da en stor nedtur..og det var veldig dårlig av de som var så enormt gira på det her å ikke bestille når det enda var mulig. Dette ødelegger for oss som 12 som sitter igjen uten krus og t-skjorte... Shame on you. Siter
Roy Gjæringen Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 De som ikke bestillte. Hehe. Det kommer nok andre skjanser, skal dere se. Kanskje det da er en ide til Dag å ha en slik stift på emnet "T-Skjorter og Termokrus" i Kaffikroken den tiden bestillingen pågår, slik at alle får det med seg? Siter
Helge Bø Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Nei nå synes jeg virkelig synd på Dag, han har jo nærmest blitt holdt for narr av de som deltok i denne tråden, og som etterlyste t-skjorter. Og jeg tror neppe at det kommer flere sjanser her, vi må huske på at det er endel forarbeid med dette. Også jeg er blant de som ønsket å kjøpe, men for min del så ville jeg ha større logo...men det ble den samme lille som sist, så da mistet jeg interessen. Ellers tror jeg at mange har tenkt litt feil angående prisen. 150 kroner for ei t-skjorte er mye, men halve meningen med dette er jo å støtte FlightSim.no samtidig. Jeg legger også merke til det flere har tatt opp i det siste, at dette forumet i større og større grad domineres av fjortiser, og da mener jeg unggutter langt under 18 år. Det er jo en kjent sak at de fleste av disse ikke er særlig kjøpesterke... Som et plaster på såret for min del så melder jeg meg inn som støttemedlem for et år, og jeg oppfordrer flere til å gjøre det samme, særlig de som var så aktive med tanke på kjøp av t-skjorte...men de fleste av disse var vel nettopp 14-åringer Jeg håper at du Dag har samme interesse av å fortsette med FlightSim.no fremover...på tross av slike nedturer som dette. Hvordan er det med antall støttemedlemmer, er det nok pr. i dag til å dekke en passe andel av driftskostnader? Siter
Roy Gjæringen Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Helge. Jeg gjorde det samme som det du vil for få dager siden. Det er synd at Dag skal ha utgifter med det som vi alle nyter godt av. Så jeg vil anbefale alle som kan om å gi noen kroner til støtte. Siter
Dag Johansen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Skrevet 5. juni 2003 Arild Oldervoll: Jeg har ikke en gang fått med meg at du hadde begynt å ta opp bestilling. Meget trist Vel - det har vært anonsert på forsiden og flere ganger her i forumet Vegard Knutsen Lillevoll: Dag, hvis du ga oss lit mer tid til å bestille, tror jeg du hadde fått flere bestillinger. Jeg ga dere 14. dager, og det burde være nok (Forrige gang vi gjorde dette hadde vi samme frist, og jeg tror det kom inn 50-60 bestillinger da.) Arild Oldervoll: Ja, litt mer tid hadde vært fint. Selv ser jeg toppen en gang i måneden på forsiden til fs.no. I gjenn hadde det vært fint med en liten nyhetsmail når det kommer nye nyheter på fs.no Nå har dette stått på forsiden i 14. dager, og i tillegg hadde jeg en "nedtelling" de 3 siste dagene på samme plass som dette emnet ligger...... Helge Bø: Jeg håper at du Dag har samme interesse av å fortsette med FlightSim.no fremover...på tross av slike nedturer som dette. Hvordan er det med antall støttemedlemmer, er det nok pr. i dag til å dekke en passe andel av driftskostnader? Joda, jeg holder nok ut. Interessen er ikke den største om dagen, men med en ny utgave av FS og mye morsomt add-on til den vil nok det bedre seg. Vi har nå 63 støttemedlemmer, og om man slår sammen dette med annonseinntekter mangler det mellom 500 og 1000 kroner i måneden for å få dette til å gå rundt. Siter
Helge Bø Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Javel, da begynner det jo å komme seg... Men salg av effekter er tydeligvis ingen løsning her, alle vil gjerne ha...men når det kommer til stykket at man skal betale, da får pipa en annen tone. Siter
Michelle Sandra Aitken Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Når vi snakker om støttemedlemmer... Kanskje på tide å flytte den tråden ut av snackbaren (som enkelte aldri går innom, eller påstår at de ikke gjør... ) eller evt. legge en link til den fra hovedsiden igjen? Vi er nok ikke observante nok her på forumet - var selv ikke klar over at t-skjorter og krus var på vei igjen... Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Til Dag: Er det ei moglegheit for å setje ein ny frist no når folk har vakna frå "vinterdvalen"? Det var vel for dårleg oppslutning, men kanskje folk no har forstått alvoret. Siter
Dag Johansen Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Skrevet 5. juni 2003 Du skal ikke se bort fra det. Jeg har tenkt litt på alternative løsninger i dag, og jeg tror jeg har funnet på noe smart (så hemmelighetsfull han ble nå...). Mer om dette vil komme senere når jeg har fått avklart noen greier. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Selv, så så jeg den fristen på bestilling og tenkte: "Svarte! Får ikke penger før den tid... " Muligens mange som satt i samme situasjon? Jeg har lyst på både t-shorte og krus, og håper at du finner på noe "smart" som du sier slik at vi får en sjanse til.. Lars Siter
Jan Gulliksen Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Tips/oppfordring/hint-hint: En god del av oss får en god slump med feriepenger i løpet av noen dager. Det burde være et godt grunnlag både for bestilling av krus og t-skjorter og kanskje attpå til en liten donasjon til flightsim.no - og det trenger ikke koste mye! Siter
Andrè Amundsen Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Slikt som jeg har forstått det nå, så håper ikke jeg at flightsim.no vil gå nedover. Jeg vil gjerne gi all min støtte og litt til. Jeg er enn person som ikke går lei av noen ting for å si det sånn, jeg kjører noen ganger Fs95 på min far`s Pc. Men jeg vil gjerne betale mye mer for å støtte flightsim.no Husk at denne siden er helt fantastisk. og jeg vil, som sagt gi alt. Bare mail meg, Dag! Håper alt ordner seg. Ps: Hvor lenge har flightsim.no vært oppe? Var det i 1995 det hele startet?. Siter
Johnny Svensson Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Jeg har heller ikke fått med meg at det var tatt opp bestilling Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Det stod tydelig annonsert på forsiden, og hvis du hadde klikket deg inn på linken hadde du nok sett fristen for og bestille også. Siter
Johnny Svensson Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Jeg er aldri innom forsida......går rett på forumene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.