Gå til innhold

Hvordan fikk dere interessen?


Anbefalte innlegg

Har vært mye ute å reist som liten, og har alltid vært fascinert og interessert i flyene, alltid spurt om å få titte i cockpit!

Og Når jeg senere opplevde FlightSim 95 hos en venn, var jeg helt hektet! Kjøpte FS98 når det kom, deretter FS2000 Pro, og 2002 Pro når den kom!

Var masse innom fs.no nesten helt fra starten av siden, men registerte meg ikke før 1 1/2 år siden; var vel litt "redd" for å drite meg ut eller lignende når jeg var mindre! """"

Blir 17 år om 9 dager, men spør alltid om å komem inn i cockpit når jeg er ute og reiser, og synes fly er like spennende (og kanskje mer...!) som før! Drømmen (og målet!?) er å bli pilot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min familie har alltid vært fascinert av motor genelerelt, så noe kommer nok derfra.. Jeg var også VELDIG mye ute å reise når jeg var mindre.., lange turer på 747.. Utrolig vakre fly tenkte jeg, og så den utsikten ved solnedgang, finnes ikke noen bedre utsikt enn der oppe.. Derfor liker jeg fly..

 

Interessen for flightsim kom av interessen for fly..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flyinteressen når jeg var 4 år og fløy for første gang. Synes det veldig fascinerende med alle typer fly. Og utsikten der oppe! Det er noe av det viktigste i livet mitt. Ikke så mange andre i familien min som er flyinteressert, unntatt pappa.

Målet er å bli pilot ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare høre hvordan dere fikk interessen for Flight-simulator både nye og gamle? ""

 

Det startet med Flight simulator version 1. Brukte masse tid på å lese meg frem til grunnleggende navigering, og ble hekta "" Den dag i dag er det stort sett det samme, legger opp navigeringen selv, og bruker ikke de nye navigerings hjelpemidlene som har blitt laget. Det å kunne finne frem selv via ndb/vor er en "slags magisk tiltrekking"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært utrolig intressert i fly så lenge jeg kan huske, og så fort jeg anskaffet meg PC, tror det var når jag var en 10-11 år, så var det diverse flight simulatorer for alle penga ""

Prøvde FS98 hos søskenbarnet mitt rett etter at det kom ut, ble da hektet på Flightsim og har holdt meg til det siden...

Noe annet har det jo også blitt, men det er fortsatt FS som dominerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...