Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Du kan begynne med å registrere deg hos vatsim.org,

Da vil du få tilsendt et brukernavn og passord.

Så går du i filbibloteket i flightsim.no, å laster ned "Squawkbox", som du legger inn på maskin sammen med fligtsimmen. I readme-fila til "sq" følger det med instruksjon om hvordan du kobler opp mot nettet

Ved pålogging trenger du brukernavnet og passordet, som du får hos Vatsim.

Skrevet

Nei, jeg er enig i at 12-åringer flest fra ikke-engelsk-talende land som Norge ikke er gamle nok til å fly online. Man må beherske engelsk rimelig godt, forstå alle meldinger og bli forstått, også under none-standard prosedures

Skrevet

Jeg her meldt meg inn i IVAO, og der bruker jeg roger wilco, og skjønner hva kontrollen sier og de skjønner meg. "" (har en bror som hjelper meg "")

Så jaja, er det noen som flyr på IVAO her? ""

Skrevet

Jeg tror der er en del medlemmer (inklusive mig) der flygtede fra IVAO tilbage i januar, da den store kamp med HQ om nyt software stod på. FPI blev oprettet på den baggrund hvor mange IVAO medlemmer hoppede over, og en del hoppede over på VATSIM. Taberen blev IVAO og FPI, der begge har få medlemmer og VATSIM fik flere medlemmer...

/Peter

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...