Gå til innhold

Flystevner i Norge/skandinavia ?


SH

Anbefalte innlegg

Det går fort mot vår og sommer (i hvertfall her på solkysten - sørvestlandet "")

Sommer og sol er jo synonymt med mange ting, f.eks. flystevner.

 

Så det jeg lurer på er hvilke flyplasser og flyklubber som skal arrangere stevner i løpet av sommeren ?

 

Ryktene forteller meg at det blir stevne på Torp den 2. August. Noen andre stevner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal de alltid dra frem den dakotaen når det er ett fly stevne?

Greit nok det er ett fint fly, men en har sett det så mange ganger før.

Det blir liksom som å gå på flystevne i 2050 for å se på en 737...

Nei kom opp med noe mere eksotisk spør dere meg...

 

 

-erlend-

 

www.radiofetthode.no

 

I dette tilfellet er det et stevne for å feire Dakotaens 60-års jubileum, så uten Dakken ville det ikke vært noe stevne... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal de alltid dra frem den dakotaen når det er ett fly stevne?

Greit nok det er ett fint fly, men en har sett det så mange ganger før.

Det blir liksom som å gå på flystevne i 2050 for å se på en 737...

Nei kom opp med noe mere eksotisk spør dere meg...

 

Jubilanten er bortreist på dagen? Nei, Dak-en må jo være der på 60-årsdagen sin. Men ryktene sier også at arrangementet blir større og med flere gjester enn tenkt i utgangspunktet..... Detta blir bra tror jeg! ""

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur eg skal ta kontakt med folk i Stord Flyklubb og høyre om det er interesse av å arrangere tur til Torp 2 og 3 August eg hehe... Eg skal i allefall reise bort og sjå litt. Kanskje me flightsim fans kan treffast då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men alle stevner jeg har vært på i de siste 5 årene har hatt Dakotaen som en hovedattraksjon..

 

Utenom et stevne på stord i 2001, så har DC-3èrn vert på alle stevner jeg har besøkt også, men blir lissom aldri lei denne flotte maskinen.. Duren fra motorene på den, slår jo den beste musikk ned i støvlene ""

Jeg finner ikke noe programm for stevnet på Torp enda, men det er vell litt tidligt.. Bra blir det sikkert ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Så må alle i alderen 15-25, som er medlem av NLF/NAK, huske på å sette av helgen 15-17 august. Da blir det ungdomssamling på Starmoen i Elverum! Her blir det, hvis været tillater, fullt av action hvor man kan prøve seg på forskjellige luftsportsaktiviteter.

Se forøvrig annonse i alle seksjonsbladene til NLF/NAK (eks. flynytt). Mer info kommer senere!!

 

mvh Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal dit eller Øyvind? jeg skal ihverfall ""

 

Jepp, det skal jeg, og jeg oppfordrer alle andre som er i riktig aldersgruppe og er medlem av NLF/NAK til å komme!!!

 

Har forresten hørt rykter om at Borg skal arrangere påsketur. Kanskje man bør slenge seg med på den, eller hva Jarle?!?

 

mvh Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...