Gå til innhold

Hjemmesider


Rune Barmark

Anbefalte innlegg

Lurer på følgende, har dere forskjellige hjemmesider som dere vil legge en link til? Kunne jo hvert artig med kommentarer om de forskjellige sidene vi har.

 

Tror jeg skal være først ut, selv om min side er på LANGT nær ferdig. Den ligger lokalt på min webserver - noe som går tregt. Har 128kbits ut, men ha tolmodighet ""

 

Min side finner du her.

 

Kommentarer mottas ""

 

Mvh, Rune Barmark ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på følgende, har dere forskjellige hjemmesider som dere vil legge en link til? Kunne jo hvert artig med kommentarer om de forskjellige sidene vi har.

 

Tror jeg skal være først ut, selv om min side er på LANGT nær ferdig. Den ligger lokalt på min webserver - noe som går tregt. Har 128kbits ut, men ha tolmodighet ""

 

Min side finner du her.

 

Kommentarer mottas ""

 

Mvh, Rune Barmark ""

 

Fin side, Rune!

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig effekter på siden din Duc, hva brukte du når du skrev den?

 

Tusen takk!!

 

Jeg lagde hjemmesiden min på Geocities, der kan du lage masse effekter. Jeg er som sagt en amatør med å lage en hjemmeside, men Geocities er lett å bruke og det er lett å finne seg fram ved å lage en hjemmeside. Anbefaler Geocities om du er ny med å lage hjemmeside.

 

Effektene på siden min er det meste add'ons bare, en del er HTML koder.

 

Duc ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...