Gå til innhold

Flyin Søndag 16. desember!!!


Henrik Wingerei

Anbefalte innlegg

Heisann.

Da er det endelig klart for et nytt flyin i det norske luftrom. Jeg (Henrik Wingerei) og Fredrik Hoel har fått i oppgave av VACCN å arrangere et "Christmas Flyin."

Flyin'e vil ikke være et helt vanlig flyin, men vi vil derimot prøve og gjenta suksessen fra i fjor med ENGM-ENTC flyin'e for de som husker det. Vi vil i år fly fra ENGM-ENBO og vi håper på full ATC dekning hele veien.

Datoen for flyin'e vil være søndag den 16. desember fra klokken 19:00Z (20:00 lokal tid) og utover så lenge det er trafikk. Dere kan fly nøyaktig hvilket fly dere ønsker, alt fra Dash8 til 737.

Det kommer snart til å bli lagt ut mer info på en egen event side, men inntil da kan inntereserte kontrollere sende en mail til freddern@lifestyleweb.no Skriv her dine ønskeposisjoner. Vi kommer til å trenge mye ATC hvis dette skal bli en et bra flyin, så nå har dere sjansen. Meld dere på sånn at dette flyin'e blir et av de bedre i år 2001, og at vi avslutter året med et skikkelig flyin.

mvh

Henrik Wingerei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei guys, glimrende med et fly-in igjen, selvsagt er jeg med. Fredrik, av en eller annen grunn får jeg ikke sendt deg mail, rejected by server eller no, men jeg er nå i hvert fall med, så hvis du sender meg en mail med et par forslag til posisjoner for meg så skal vi se hva vi får til!

Bra jobba gutta!

 

-Trond-

trond81@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Da har vi fått i stand en liten event side. Adressen er:

http://henrikwingerei.itgo.com/event.htm

Vi trenger fortsatt mer ATC for at dette skal bli skikkelig bra. Så kom igjen nå, ikke bare sitt der, bli med og gjør dette flyin'e til av de bedre i år, og hjelp til sånn at vi får en verdig avslutning på året.

mvh

Henrik Wingerei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, jag förstår att alla kan "joina" och vara med och flyga. Men en sak...jag har inte flygit så mycket "online", så jag undrar vilken versjon är det på Fsim ? och vilka program som används ?, jag vill också vara med o flyga :-)

Jag är privat flygare och vill "öva" lite på fraser och navigering.

Hoppas på "klock rent" svar.

Mvh

Fredrik [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Espen Søderstrøm:

Hei..

Dette blir KJEMPE artig..

Lurer på om man MÅ bruke Norway98 scenery`et..??

Regner med at man kan bruke mindre fly enn Dash8 og sant?

[ 15-12-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ]

Heisann Espen.

Du MÅ ikke bruke Norway 98 scenery'et, men hvis du søker etter størst mulig realisme anbefalles det, men så klart, fly med standard scenery hvis du liker det best, helt opp til deg.

Du kan fly nøyaktig hva slags fly du vil!

mvh

Henrik Wingerei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Espen Søderstrøm:

[QB]Regner med at man kan bruke mindre fly enn Dash8 og sant?[QB]

Det er seff. en fordel å ikke velge Cessna og sånnt, iom. at vi flyr ENGM - ENBO.

Jeg vil egentlig ikke anbefale mindre fly enn dash, men som Henrik sa, du velger alt selv [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar, det er lagt opp til at vi skal fly ENGM - ENBO, så derfor vil ENGM_TWR/GND/DEL bli fyllt opp før ENBO_DEL/GND.

Men vi trenger så mange controllere som mulig, så vi får fyllt opp så mange som mulig med plasser på Bodø og.

Vi trenger hvertfall TWR der og GND hadde vært ønskelig!

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jag har den nya SB för 2000 och XP. Allt går bra tills jag ska "joina" mitt game. Då står det i FS2002 ex "SE-FMA has left the session". Är det någon mer som har samma problem ?. Jag har ingen firewall eller något uppe så det kan inte vara det som är fel, lokalt kan kompisar joina men inte på nätet....hmmm

 

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Einar Halvorsen:

Regner med at det går å fly fra ENBO - ENGM også. Skulle også gjerne hatt noe mer ATC i nord.

 

Jeg kommer ihvertfall ikke til å tuche engm i dag. Er dritt lei av hele engm. Her skal det flys enkr- enbo. Kanskje jeg får lov av flygeleder til å ta en snartur til lofoten ed dash8 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Skulle jo gjerne vært en ctr oppe i finnmark da. Jeg flyr jo som en gris [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...