Gå til innhold

Fredrikstad, Tønsberg, Sandefjord og Kristiansand fotoscenery


MagTvei

Anbefalte innlegg

ENCN ligger også utenfor området som dekkes, så ingen problemer.

ENBO blir kanskje mer kritisk når Bodø kommer?

Har lagt inn ønske om Skien og Porsgrunn til DemoKen.

Endret av MagTvei
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
7 minutter siden skrev christerE:

Hei

Har startet opp med msfs igjen etter 2 år med pause ,Hor kan jeg laste ned dette? 

Ja det lurer jeg også på, er det fra google, og kan det brukes i kombinasjon med standard MSFS ?  Ser at «bildene» er 10-12 år gamle, men bortsett fra sentrum og langs kaipromenaden ( hvor det er kommet flere høyhus ), er det en fantastisk detaljrikdom. Nesten nifst bra 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Ja det lurer jeg også på, er det fra google, og kan det brukes i kombinasjon med standard MSFS ?  Ser at «bildene» er 10-12 år gamle, men bortsett fra sentrum og langs kaipromenaden ( hvor det er kommet flere høyhus ), er det en fantastisk detaljrikdom. Nesten nifst bra 👏

Det er linker i beskrivelsene under videoene på Youtube. Fungerer smertefritt sammen med ENBO fra Kjetil.

Takset hele rullebanen nå for å sjekke, fant ingen feil her.

Har standard MSFS.

Screenshot 2024-01-20 181420.png

Endret av MagTvei
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Rolf Thorsen:

Dette ser veldig veldig bra ut.  Hadde det vært mulig å få et slikt scenery for Haugesund ?  

Du får legge inn et ønske på Flightsim.to eller YouTube, under et av de andre fra DemoKen, så fikser han det kanskje? Fungerte bra for meg!

Endret av MagTvei
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...