Gå til innhold

Tromsø (ENTC) Scenery Pack v1.2


Sauron

Anbefalte innlegg

23 minutter siden skrev Henrik Isaksen:

Gøy med flere landmarks i TOS området, kanskje en replica av flyplassen kunne vært interessant en gang 😉

Ja...hvem vet..:) Er jo en payware tilgjengelig så jeg vet ikke hvor interessant det er for folk? Men har tenkt på det flere ganger at Tromsø burde tas...:D

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden skrev Henrik Isaksen:

Ikke fan av paywaren i det hele tatt, og det er mange som mener den er for dyr! Tror det er stort "marked" for en freeware ENTC 😄 

Nei jeg er heller ikke fan....mest av alt fordi ytelsen ved eks. vis VR blir helt ræva når jeg benytter den flyplassen. Vel, vi får se hva det ev. blir til en gang i fremtiden...;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden skrev Sauron:

Vil det si at du holder på med en versjon sv ENTC?

Ja. Jeg har gjort ferdig det meste av rullebane, taksebaner, lys i henhold til AIP (som f.eks paywaren ikke har...) etc. Har så vidt begynt å lage 3D modeller. De enkleste først. Men det kommer nok til å ta litt tid. 

  • Like 4
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
38 minutter siden skrev Stig A. Togstad:

Ja. Jeg har gjort ferdig det meste av rullebane, taksebaner, lys i henhold til AIP (som f.eks paywaren ikke har...) etc. Har så vidt begynt å lage 3D modeller. De enkleste først. Men det kommer nok til å ta litt tid. 

Kanon.!!!

Da er det vel bare, og forberede seg på sletting av "mmsimulations-airport-entc-tromso" skulle jag tro.👍😊

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden skrev Stig A. Togstad:

Ja. Jeg har gjort ferdig det meste av rullebane, taksebaner, lys i henhold til AIP (som f.eks paywaren ikke har...) etc. Har så vidt begynt å lage 3D modeller. De enkleste først. Men det kommer nok til å ta litt tid. 

Ja du får nå bare gi beskjed om du trenger bidrag på modellsiden…:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.4.2023 klokken 19.43 skrev alfme:

Skulle gjerne hatt radaren like sør for Stavanger airport, Sola. Kan noen lage den?

Hvis der er gode bilder ute av den så kan det være en relativt enkel sak å fikse. Kan sette den på ønskelisten..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være fordel å ta med et kamera med 70-300 ish zoom. fordel på detaljer ved gates fra andre siden av veien.  tviler reiser opp 30 juni.

prioriterer nok den bak kjeller/Bergen/trondheim osv. vannet på aerosofts sceneriet i x-plane er på trynet.

Den 18.4.2023 klokken 19.43 skrev alfme:

Skulle gjerne hatt radaren like sør for Stavanger airport, Sola. Kan noen lage den?

har en x-plane versjon ikke har rørt på lenge visst noen trenger en blender fil.

Endret av joandreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev joandreas:

har en x-plane versjon ikke har rørt på lenge visst noen trenger en blender fil.

Jeg har også laget en versjon av den radaren, men er på jobb på sjøen og er ikke hjemme før om tre og en halv uke. Får  derfor ikke lagt ut noe scenery før den tid…

Forøvrig; noen som vet hvordan den er belyst? Tenker da på ev røde kollisjonslys?

Endret av Sauron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Da skal jeg en runde rundt på TOS til Lørdag sammen med Avinor for å ta bilder på flyside! Så spørs det litt om jeg kan dele ALLE bildene da det som nevnt er til et payware prosjekt men noen bilder av terminalen osv skal nok gå fint tenker jeg!

Endret av Henrik Isaksen
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...