eddie6413 Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Etter å ha installert SU 11 så er serverene markert i grått og offline. Får ikke gjort noe...flere som opplever dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 De er nok det 😞 . Er nok overbelastet. Veldig mange som vil oppdatere antakelig. Online Services Unreachable Today - Community / General Discussion - Microsoft Flight Simulator Forums Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 11. november 2022 Forfatter Del Skrevet 11. november 2022 Ok, det var bra. Trodde et øyeblikk at oppdateringen hadde ødelagt simmen....😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 De skal være oppe igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Ikke så sikker på det ....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 11. november 2022 Del Skrevet 11. november 2022 Serverene er oppe igjen. Du må gå inn og skru på online services i Options først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 jepp - fant ut det til slutt.....😡 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 12. november 2022 Forfatter Del Skrevet 12. november 2022 Må gå inn og slå på online hver gang jeg åpner simmen nå..hmm. Og real time må jeg også slå på for hver gang selv om jeg lagrer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 13. november 2022 Del Skrevet 13. november 2022 (endret) Serverene er ikke oppe igjen. Jeg blir kastet ut og inn hele tiden. Ser ikke ut som om jeg får flydd noe i kveld 😔 Endret 13. november 2022 av Gunnar van der Meeren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. november 2022 Del Skrevet 13. november 2022 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 (endret) Så er jeg endelig på serveren igjen i dag. Godt å få flydd litt. Jeg ser at det var mange rapporter om ustabile servere i helgen (men det ser altså ut til at dette er fikset nå)😊 Endret 14. november 2022 av Gunnar van der Meeren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2022 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg opplever nå at jeg ikke får lastet en flight. Progresjonen stopper halveis, og jeg mistenker stor belastning på servere. Dette skjer gjerne i helger og rett etter oppdateringer. Er det fler som opplever dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 4. desember 2022 Premium Medlem Del Skrevet 4. desember 2022 Nei, jeg har ikke opplevd dette bortsett fra når 40th-ed ble sluppet, samt når jeg har letency-problemer på linjen. Kjører ping 8.8.8.8 -t i CMD for å måle latency mot Googles DNS-tjener som aldri går ned (Ctrl+C for å avbryte). Send minst 50 pakker og se om du har problemer. Bør helst ligge under <30ms, men alt under 12 er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. desember 2022 Premium Medlem Del Skrevet 4. desember 2022 HEr er det jeg fikk nå Ping statistics for 8.8.8.8: Packets: Sent = 59, Received = 59, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 12ms, Maximum = 15ms, Average = 12ms Control-C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. desember 2022 Del Skrevet 4. desember 2022 Kjekt med server basert flight simulation ser jeg 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. desember 2022 Del Skrevet 4. desember 2022 Har aldri hatt problemer med server, har fiber 500/500 fra Altibox. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2022 Del Skrevet 4. desember 2022 Har også 500/500 fiber. Men oppdaget en ting nå. Jeg gikk denne gangen inn på FS direkte via xbox appen. Da var det null problem å laste flights. Jeg har tidligere startet FS via alias på oppgavelinjen. Den starter da helt greit og laster raskt. Men den stanger halveis når en skal laste en flight. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 4. desember 2022 Del Skrevet 4. desember 2022 Serverkontakt pleier ikke å gi problemer med å laste flight. Det pleier heller å være relatert til addons. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Ser også at jeg hadde en rolling cache. Jeg slettet denne etter nok en snag i dag. Deretter lastet flighten fint igjen. Vet ikke hvor stor rolle denne kan spille for lasting av flights. For ordens skyld, så var denne satt til 20 (uten at jeg helt vet hva dette innebærer) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. desember 2022 Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2022 Den buffrer flightene dine så de laster fortere inn neste gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 15. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2022 Den 4.12.2022 klokken 15.37 skrev Gunnar van der Meeren: Jeg opplever nå at jeg ikke får lastet en flight. Progresjonen stopper halveis, og jeg mistenker stor belastning på servere. Dette skjer gjerne i helger og rett etter oppdateringer. Er det fler som opplever dette? Jeg er plaget med at det fryser halveis etter å ha klikket på "fly now". Men har funnet en egen liten fix for dette. Det er å legge inn en dummy fil, et scenery jeg ikke bruker. Så for hver gang jeg starter simmen så legger jeg til eller fjerner fila i community mappa. Da loader alt som det skal. Vet ikke om dette funker for andre, men funker bra for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.