Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Nei, jeg har ikke opplevd dette bortsett fra når 40th-ed ble sluppet, samt når jeg har letency-problemer på linjen. Kjører ping 8.8.8.8 -t i CMD for å måle latency mot Googles DNS-tjener som aldri går ned (Ctrl+C for å avbryte). Send minst 50 pakker og se om du har problemer. Bør helst ligge under <30ms, men alt under 12 er bra. 

• Premium Medlem
Skrevet

HEr er det jeg fikk nå

Ping statistics for 8.8.8.8:
    Packets: Sent = 59, Received = 59, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 12ms, Maximum = 15ms, Average = 12ms
Control-C

Skrevet

Har også 500/500 fiber. Men oppdaget en ting nå. Jeg gikk denne gangen inn på FS direkte via xbox appen. Da var det null problem å laste flights.
Jeg har tidligere startet FS via alias på oppgavelinjen. Den starter da helt greit og laster raskt. Men den stanger halveis når en skal laste en flight.

Skrevet
Den 4.12.2022 klokken 15.37 skrev Gunnar van der Meeren:

Jeg opplever nå at jeg ikke får lastet en flight. Progresjonen stopper halveis, og jeg mistenker stor belastning på servere. Dette skjer gjerne i helger og rett etter oppdateringer. Er det fler som opplever dette?

Jeg er plaget med at det fryser halveis etter å ha klikket på "fly now".  Men har funnet en egen liten fix for dette. Det er å legge inn en dummy fil, et scenery jeg ikke bruker. Så for hver gang jeg starter simmen så legger jeg til eller fjerner fila i community mappa. Da loader alt som det skal.  Vet ikke om dette funker for andre, men funker bra for meg. 

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...