Gunnar van der Meeren Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 I følge FS2020 road map skulle det i dag (4. februar) ha vært en større oppdatering (UK blant annet). Men denne oppdateringen har jeg så langt ikke sett. Når jeg sjekker road map nå i kveld, så laster den ikke skikkelig. Er det noen som kjenner til om det har blitt endringer? https://www.flightsimulator.com/development-roadmap#main Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 4. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2021 Mellom 9 og 11 februar er forespeilet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2021 Ser nå at road map er endret, ja.... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Står at 4 Februar World Update 3 kommer 11 Februar. https://www.flightsimulator.com/february-4th-2021-development-update/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Da ble 11. til 16. februar https://forums.flightsimulator.com/t/blog-world-update-3-announcement/364098/2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 11. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg syns det er bra! Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2021 Ja, da - fikk den med meg. Det er bedre at de venter til de føler at ting er på stell fremfor å pøse det ut med hauger av bugs... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Jaja, da regner vi med at alt er på stell (•‿•) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 De burde vel etter min erfaring venta enda lengre da det er lite fremdrift pr update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 12. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 12. februar 2021 42 minutter siden skrev Morten Aalberg: De burde vel etter min erfaring venta enda lengre da det er lite fremdrift pr update. Ja. Jeg vil tippe at det det nesten må kompromisses her. Folk vil ha oppdateringer, men helst ikke gøyale superspisse fjelltopper over alt. Asobo og Microsoft er ikke ideelle organisasjoner, selv om det virker som om de har mange idealister på laget :) De kunne venta et halvt år, og det ville likevel ikke forhindret bugs. Vi får krysse fingra for at antalle nye bugs er minimale og til å leve med, og at den kommendeoppdateringen først og fremst blir til det bedre, noe jeg så absolutt tror den blir. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 14. februar 2021 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.