Kjetil WombiiActual Skrevet 19. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2021 Instagram ja. Det har jeg ikke tenkt på. Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 21. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2021 Da var LN-KKW på omtrent riktig plass? 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) Det ser riktig ut ja, og flymuseet ser pent ut også. Endret 21. januar 2021 av Kim Kristensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 23. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) Har oppdatert pakka på flightsim.to med 9 nye 3D modeller og en del andre forbedringer: https://flightsim.to/file/5898/enbo-bodo-airport-and-air-station-bodo Endret 23. januar 2021 av Kjetil Garpestad 2 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Ser bra ut, fortsatt mye veldig høye trær rundt flyplassområdet, MSFS har tydeligvis ikke fått med seg at trær ikke blir mer enn 5-6 ish meter her nordpå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 23. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2021 (endret) Det blir sannsynligvis for mye jobb å manuelt justere tetthet og størrelse på all skogen, men har laget to testversjoner med endret skogtype inne på flyplassområdet som er enklere. Test gjerne og fortell meg hvilken som er best. Jeg foretrekker -DecC fordi den skjuler feil i terrenget litt bedre. DecC er mer lav løvskogblanding. -Scrub er småbusker. Skal jeg eventuelt endre hele Bodøområdet til samme type? https://drive.google.com/file/d/1Mw-pQzTXHT01NqzfrNDNsle_rRyL292N/view?usp=sharing Endret 23. januar 2021 av Kjetil Garpestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Noen dager trenger man litt avveksling 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 I alle dager!!! Da blir det i alle fall ENBO nuh! Fy flate! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Litt ivrig der Venter spent på filer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 30. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2021 Da anser jeg den ferdig nok til å kunne kalles v1.0.0. https://flightsim.to/file/5898/enbo-bodo-airport-and-air-station-bodo Opdatert militær side med maling, skilt og lys Endret trær til mer kompakt løvskog i området rundt Bodø. Litt arbeid med 3D modeller Har nå inkludert noen alternativer: Slett "enbo_milmodels.bgl" for å fjerne shelterne. Se mappa "options_r1_0_0" og bytt til innholdet i "scrub" hvis man ønsker busker istedenfor trær. 2 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2021 Ser flott ut Setter pris på jobben du gjør for oss i miljøet 😁 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 Kanon, men fjerne sheltere? Det er jo halve sjelen til flyplassen 😜 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 30. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2021 Joda, de er absolutt viktige å ha på plass. Men jeg er på ingen måte fornøyd med hvordan de f.eks ser ut i snø. Nå er de i alle fall lette å bytte ut dersom SDK forbedres eller om noen oppdager nye smarte teknikker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 18. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) Takket være bugfiksen for størrelse på taxisigns så er det nå mulig å gjøre de lesbare. Skal gå gjennom Sola og Flesland også. Takket være gode bilder og info fra Terje Vanvik så er nå en enkel modell av Bodø Remote Tower Center på plass og mange taxisigns er lagt til og rettet opp. Har fikset litt mer på trær, har kunnet fjerne noe fiksing for terrain spikes i nærområdet og har byttet ut det røde autogen tårnet på industriområdet med noe som ligner mer på Norcemsiloen https://flightsim.to/file/5898/enbo-bodo-airport-and-air-station-bodo Det anbefales å ha både Japanpakke og USApakke installert for at alle objekter skal vises. Endret 18. februar 2021 av Kjetil Garpestad 5 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Ser stålbra ut, dette her. Skikkelig imponerende arbeid. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 18. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2021 2 timer siden skrev WF971 3/4: Ser stålbra ut, dette her. Skikkelig imponerende arbeid. Aye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Fantastisk arbeid! Kjempetakk! 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Detet var knallbra, tusen takk! Nå mangler det bare en Starfighter så blir dette komplett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) Veldig bra scenery! Endret 20. februar 2021 av Per-kristian Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 20. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) Vet du om det stemmer at det nå kun er 2 stk 6x6 uten crew cab, som på det bildet? Og at den militære brannstasjonen er tom? Jeg kan fjerne den pensjonerte luftforsvarsbilen, og muligens bygge om de to andre Avinorbilene (som jeg håper er synlige ved siden av luftforsvarsbilen) siden jeg har laget en 4x4 med vanlig P cab for Svolvær. edit: Skal få den på plass etter hvert Endret 20. februar 2021 av Kjetil Garpestad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Ja jeg så de to som stod der rett etter jeg skrev innlegget. Jeg er ikke 100% sikker, det er fullt mulig at de har beholdt noen av forsvaret sine biler. De fikk vertfall 2 nye levert i 2016, det var 2stk 6x6 uten crew cab, nøyaktig disse to. Fra Facebook ser det ut som de i fjor fikk en 6x6 Crew Cab også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Prøvde å laste ned versjon 1.2.0 nå, men får bare 1.0.5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 20. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2021 Takk for beskjed. Noe har gått galt med filhåndteringen der. Skal fikse det i løpet av 5 min og få med ny brannbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 20. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) Nå skal det være riktig. Beklager til alle som eventuelt har fått nedlastet feil fil. v 1.2.5. https://flightsim.to/file/5898/enbo-bodo-airport-and-air-station-bodo Options mappa inneholder nå to filer for kjøretøyplassering, så det er valgfritt å ha med de pensjonerte brannbilene på militærsida. (Årsaken til at grunnmodellen var luftforsvarets versjon er at jeg har denne stående ved siden av meg, så det var relativt lett å ta bilder og modellere den) Endret 20. februar 2021 av Kjetil Garpestad 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 Beklager tempoet på oppdateringer i det siste. v1.3.1 https://flightsim.to/file/5898/enbo-bodo-airport-and-air-station-bodo Ble inspirert av Herr Furuhatt, så har lagt til 3 typer sheltere (stor, stor med garasjedør, stor åpen, liten), tror alle nå skal være utplassert. Noen sheltere er nå åpne og noen har parking som jeg har gitt navn M61-M63. Har justert posisjon på alle(?) shelterne, gitt de tekstur og lys. Startet teksturering av grønne hangarer. 5 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Bare deilig med tempo. Se på de hangarene, da! Er neppe så ryddig IRL 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Nå snakker vi, gjerne en container på insiden av shelterne, men det avgjør du. Utsikten fra hangar 3 mot den sivilie terminalen ser helt riktig ut. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 24. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2021 (endret) Da har jeg studert litt flere bilder og rotet. Oppdatert på flightsim.to. Statisk F-16 modell trenger nok USA pakken for å vises. Står i 3 av shelterne. Endret 24. februar 2021 av Kjetil Garpestad 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 24. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2021 Da ble det like gjerne helt nytt interiør. Håper det ikke stjeler for mye ytelse. 7 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quakecry Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg kan skaffe bedre bilder av området rundt gatene/inngangsporten borterst for ansatte om det er ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.