Frank Ånstad Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg ønsker og kjøpe FS2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Den er nesten 20 år gammel og fås ikke kjøpt lengre. Men kanskje noen andre her den liggende bortgjemt i en bod? Av ren nysgjerrighet, hvorfor ønsker du å kjøpe et så gammelt spill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg bruker den litt innimellom på min gamle PC inntil jeg for oppgrdert den "nye" PCen som jeg bruker med WinXP. Problemet er at jeg mangler en fil på FS2004. Kunne bare tenke meg og få en ny 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Har alt til FS2004 liggende på en disk. Alt av scenery, fly, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2020 Du har ikke tilfeldigvis en kopi eller lignende til overs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 10 timer siden skrev Tom Knudsen: Har alt til FS2004 liggende på en disk. Alt av scenery, fly, osv. Flightsim versjonen av en hoarder? 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg mangler filen: Dem4km.bgl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 3. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2020 Har hele pakka. Bor du i nærheten av Drammen kan du hente her for en 100-lapp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 3. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2020 1 time siden skrev Frank Ånstad: Jeg mangler filen: Dem4km.bgl Har du innstalert Service Pack 1.? Filen du søker ligger i Servicepakken. (Oppgraderings pakken til v9.1) Hvis ikke, så ligger den til gratis oppdatering hos Windows. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2020 Arne Locert, jeg bor i Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2020 Hvor finner jeg oppgraderingspakken til v9.1 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 3. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2020 34 minutter siden skrev Frank Ånstad: Hvor finner jeg oppgraderingspakken til v9.1 ? Download den grønne ruten. https://flyawaysimulation.com/downloads/files/2795/flight-simulator-2004-update-v91/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2020 Steinar Bakke, får ikke installert den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2020 Arne Locert, kan du ikke sende den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Lager til en onedrive mappe til deg nå Frank Sitat Flightsim versjonen av en hoarder? Mhm, har FlightGear, FS9, FSX, P3D og X-Plane 8, 9, 10 og 11 For å nevne noen : ) Alt før 11 støver bare ned. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Fjerner denne, da Copyright fremdeles er gyldig selv om produktet er discontinued. Totalt ubrukelig uten serial, men likevel Better safe than sorry. Skal prøve å få tak i filen du mangler 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2020 😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 5. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. desember 2020 Hvis Tom ikke får hjupet deg, kan jeg sende. Men jeg får ikke gjort det før på mandag/ tirsdag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2020 Ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Aldri i verden hadde jeg trodd jeg skulle installere Flight Simulator igjen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Her er filen, la til fs9_1 update også Prøvde for moroskyld å starte faenskapet, men det gikk ikke hos meg. Sikkert noe Windows 10 ting. https://www.dropbox.com/sh/fuy34w32ec2pp19/AAAAI-k3SSZEToAPTSSlC_e6a?dl=0 Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Shit... Det gikk med en fs9.exe fix LOL 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Si fra om det er noe flere filer du trenger før jeg avinstallerer igjen @Frank Ånstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 7. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2020 Det fungerte ikke. Men... Du flyr jo XPlan11. Er ikke FMC det samme der som i f.eks. FS2004/PMDG 600/700 o.s.v.? Hadde vært fint om du kunne f.eks. sendt meg noen flyplaner på Norsk. Jeg er ikke så stødig i Engelsk. Jeg har jo sett noen av filmene dine på hvor du legger inn "alt mulig" inn på FMC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Fmc er nok lik om du finner noen som har dette. PMDG har vel ingen Boeing til x plane såvidt jeg vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Den 5.12.2020 klokken 23.43 skrev Tom Knudsen: Shit... Det gikk med en fs9.exe fix LOL Kan høre fra langt unna den kjente kjære oppstartsmelodien ,) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Den 7.12.2020 klokken 15.56 skrev Frank Ånstad: Det fungerte ikke. Men... Du flyr jo XPlan11. Er ikke FMC det samme der som i f.eks. FS2004/PMDG 600/700 o.s.v.? Hadde vært fint om du kunne f.eks. sendt meg noen flyplaner på Norsk. Jeg er ikke så stødig i Engelsk. Jeg har jo sett noen av filmene dine på hvor du legger inn "alt mulig" inn på FMC. FMC er det samme uansett hvilken sim du bruker så lenge flyet har en FMC (Flight Management Computer) Den 9.12.2020 klokken 17.33 skrev Varvik: Fmc er nok lik om du finner noen som har dette. PMDG har vel ingen Boeing til x plane såvidt jeg vet Ingen vil ha PMDG til X-Plane, var ille nok at de prøvde seg med B1900. 16 timer siden skrev per berge: Kan høre fra langt unna den kjente kjære oppstartsmelodien ,) Jepp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Blackie Enoksen Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg vet om en side som har "eldre" og utgåtte programmer og her kan du skaffe det meste også FS2004. Internet Archive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.