Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Dag Baardsen endret tittelen til Og der var World Update USA ute sammen med v1.11.6.0
Skrevet (endret)

Dette er ikke bra :(

"Main menu" fra flight betyr CTD. Har prøv flere ganger med forskjellig steder og fly, men havner direkte til desktop.

Får heller ikke forflyttet meg i cockpit med tastatur pilene. Alt pil opp/ned fungerer, men det blir knotete å forflytte meg for å komme til.
Andre som opplever det samme?   

Oppdatert:
*** ser ut til andre opplever de samme feilene

Angående taster som har sluttet å virke i siste oppdatering:
https://forums.flightsimulator.com/t/todays-update-11-24-20-broke-keyboard-arrow-keys/326164

Crash to desktop without error message:

https://forums.flightsimulator.com/t/crash-to-desktop-without-error-message/130085

Endret av Morten Isaksen
Skrevet (endret)

Flere bugs....

Startet ny Flight. Det første jeg gjorde var å se meg rundt på flyplassen med drone, men etter noen få sekunder kom denne:

image.png.a6704ab2477e5b12973eb93b496a59b2.png 

Hender igjen hvis jeg prøver på nytt.

Ser ut til at det er drone flyging og trykke "w" for fram og "F6" for å øke hastigheten samtidig som trigger feilen.  Ser ut til at det er unfix versjon for min del

Endret av Morten Isaksen
Skrevet
  Den 28.11.2020 klokken 17.56 skrev Gunnar van der Meeren:

Bieffekt etter denne patchen? Bildet er fra EGPN Dundee, men ser slikt oppovervann flere steder i Norge også. Kan ikke huske å ha lagt merke til dette før den siste patchen. Er det flere som har slike rare kystlinjer med oppovervann?

Skjermbilde (833).jpg

Utvid  

Samme her, det kom etter siste patch ja ☹️

• Sad 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...