Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 19. september Premium Medlem Skrevet 19. september 2 timer siden skrev Tobias Nome: EDDK-LIRP Flått bilde Tobias.! Men... På den, strekningen EDDK-LIRP. Tyskland til Italia på denne tiden av året,så blir det veldig missvisende, med all den vinterprakten. Det er jo sommer og litt høst, i alpene nå.Håper værgeneratoren blir bedre i kommende utgave, av MSFS 2024. Siter
MagTvei Skrevet 30. september Skrevet 30. september Kveldstur ENSH-ENLK i Rittmesteren, Tiger Moth 189. 2 Siter
Kim Kristensen Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober Ikke så ofte jeg vurderer å bruke penger på enkeltfly i WT lengre, da jeg har kværnet meg til det meste jeg er interesert i, men denne Harrieren, som går under navnet AV-8B, frister en del. 2 Siter
Kim Kristensen Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Neste oppdatering av WT kommer med et fly som jeg aldri hadde ventet at skulle introduseres, den blir spennende. 1 Siter
MagTvei Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober 3 timer siden skrev Kim Kristensen: Neste oppdatering av WT kommer med et fly som jeg aldri hadde ventet at skulle introduseres, den blir spennende. Lockheed F-117 Nighthawk? 1 Siter
Kim Kristensen Skrevet 1. november Skrevet 1. november Svenskene får tydeligvis et nytt premiumfly (kan kjøpes) ved neste oppdatering av WT, den ser jo gøy ut. 2 Siter
Kim Kristensen Skrevet 2. november Skrevet 2. november Tøff den ja, selv om jeg foretrekker Draken (ser bildet ble litt uskarpt, får skylde på at det var et screenshot av en yt video 😅) Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. november Skrevet 2. november Draken er penere, men syns Viggen er tøffere Siter
Kim Kristensen Skrevet 6. november Skrevet 6. november Små gleder i hverdagen, neste oppdatering av War Thunder som kommer snart, leverer nye, forbedrede flyplasser, ser lovende ut. 2 Siter
Kim Kristensen Skrevet 12. november Skrevet 12. november Det ryktes at denne krabaten har forvillet seg inn i Vestfjorden mellom Bodø og Lofoten, en god anledning for milsiming for de som holder på med sånt. 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. november Premium Medlem Skrevet 12. november ....kan nesten se den fra stuevinduet 😎 2 Siter
MagTvei Skrevet 24. november Skrevet 24. november (endret) Nødlanding på Værøy, bakken er blitt bra nå, det vibrerer kraftig ved landing i terreng. Endret 24. november av MagTvei 1 Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 24. november Premium Medlem Skrevet 24. november 2 timer siden skrev MagTvei: Nødlanding på Værøy, bakken er blitt bra nå, det vibrerer kraftig ved landing i terreng. === Kjempe fint, ja det ble en bra løft der. Men jeg ser at du ikke har oppdatert. SDK`n 1 Siter
MagTvei Skrevet 25. november Skrevet 25. november Statisk FSLTL fly på ENBR og ENFB virker heldigvis i MSFS2024. 1 Siter
MagTvei Skrevet 25. november Skrevet 25. november Måtte gå en tur bort og kikke på flyet vi alle ønsker oss 😉 5 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. november Premium Medlem Skrevet 28. november Helikopteret er vel VIP-BodøGlimt og stadion Old Trafford...... 😎😅 1 2 Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 30. november Premium Medlem Skrevet 30. november 46 minutter siden skrev MagTvei: Klarte endelig å få inn f-35 i FS24 === Den sitter som et skudd her. Ut fra Evenes. 4 Siter
Premium Medlem christerE Skrevet 30. november Premium Medlem Skrevet 30. november Hvor fant du den? Siter
MagTvei Skrevet 30. november Skrevet 30. november 1 time siden skrev christerE: Hvor fant du den? I MSFS2020 Communitymappa 🙂 Siter
MagTvei Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Steinrøysene er blitt utrolig bra nå, Lofoten her 2 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.