Fredrik Edvardsen Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 F-16-modulen i DCS endte, dessverre, opp med å bli en Block 50 - så den er litt annerledes enn de Norske maskinene, men vi bestemte oss likevel for å prøve å for-Norske den litt da Eagle Dynamics endelig slapp texture templaten i forrige uke. Så den siste uka har Marius og jeg i Arctic Tigers malt en liten bråte med Norske maskiner - Marius, som er ung, fri og frank har rukket over langt flere enn det jeg har, og han skal få lov til presentere dem selv, om han ønsker det - men her er i hvert fall noen av de jeg har jobbet med. 9 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Utrolig flott, både bilder og teksturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Pent, er nærme nok de norske selv om det er feil block, om dere får tak i riktig bilder kunne dere kanskje vurdere å lage ''298'' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2020 Æ gråter flynagler over bildene dine......de har en realisme man vanskelig kan forestille seg fra en flysimulator. Får så være at det ikke er riktig utgave i forhold til norske F-16, det er vel bare manglende bremseskjerm som iriterer, resten ser ut til å være rein nytelse . Æ må fortsatt smøre meg med tålmodighet, venter på rette øyeblikket for å bestille ny PC, som tåler både P3D5, DCS og FS2020 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. april 2020 Del Skrevet 13. april 2020 GriselekkertSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 13. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2020 Mega! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. april 2020 Forfatter Del Skrevet 13. april 2020 10 timer siden, Kim Kristensen skrev: Pent, er nærme nok de norske selv om det er feil block, om dere får tak i riktig bilder kunne dere kanskje vurdere å lage ''298'' Takk for alle trivelige ord! Angående "298" så tror jeg Marius allerede er godt i gang med den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Høres bra ut, var favorittflyet å jobbe på mens mann var på flystasjonen, aldri noe feil etter at den ble truffet av lynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. april 2020 Forfatter Del Skrevet 14. april 2020 Er vanlig å få superkrefter etter å ha blitt truffet av lynet har jeg skjønt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 14. april 2020 Del Skrevet 14. april 2020 Sant nok, krysser fingrene for at den havner på et Norsk museum etter at den pensjoneres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 For de av dere som er nyskjerrige på DCS, husk at Eagle Dynamics har en kampanje som starter i morgen hvor det meste av fly og moduler er free to test frem til og med 18 mai.. Det er en ypperlig måte å få testet hva DCS kan tilby, deriblant også F16C. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.