Jan Tore Pettersen Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Fant ingen CF-104 fra 334 skv. til SSW sin starfighter på nettet,så jeg paintet en selv.Dette er min første repaint,brukte dxt.bmp og paint shop pro til fargene,og paint.net til skrift.Veldig lærerik prosess.Prøvde å bruke AI-aircraft editor til å sjekke utseendet underveis,men synes det fungerte dårlig,så det ble til at jeg lastet flyet inn i simmen hver gang jeg skulle sjekke hvordan det ble seende ut. MODERATOR : Fjernet bilder som ikke virket Nye bilder lenger nede i tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Not bad at all.. førsteklasses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 17. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 17. februar 2018 (endret) Ser helt førsteklasses ut! Her er en slektning i aksjon: Endret 17. februar 2018 av Svein-Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Fant noe om "637",fra den ble bygd i Palmdale,California i 1962,til den havnet i Norge i 1973:(http://www.rwrwalker.ca) 12637 Lockheed Lockheed, Palmdale CF-104 CF-104D Mk. 1 Starfighter Model 583-04-15 583A-5307 first date: 17 May 1962 - Taken on charge Served with No. 6 (ST/R) Operational Training Unit at RCAF Station Cold Lake, Alberta. last date: 28 July 1970 - Renumbered as CAF 104637 (which see) 104637 Lockheed Lockheed, Palmdale CF-104 CF-104D Mk. 1 Starfighter Model 583-04-15 583A-5307 first date: 28 July 1970 - renumbered from RCAF 12637 Used at CFB Cold Lake, Alberta. To Norway, their serial 637, 15 June 1973. Taken on strength in Norway with 1392:25 airframe time. Withdrawn from use on 14 March 1983. Flew last Norwegian Starfighter mission, flown by General O. Aamoth on 22 April 1983. To Norwegian Defense Museum in Bodo, where mechanics of 334 Squadron kept the aircraft in taxiing condition for several years. Displayed at the Museum from 1993 to 2002. Being evaluated c. 2005 for possible return to flight status. Reported as engine ground run in 2007. Taxi tests commenced June 2008. In storage at Bodo in late 2012. last date: 23 May 1973 - Struck off Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 18. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2018 Her mangler det oppdatering altså! Blir spennende å se om man i 2018 får tilstanden såpass god at det blir turne på ulike flyshow i Norge og utlandet. Unner alle å høre "rautet fra oksen" - det er noe helt spesielt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 18. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2018 Ja,kan ikke huske å ha hverken hørt eller sett en starfighter "live",tror aldri jeg så dem på Ørlandet,bare masse F-5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 2 timer siden, Svein-Frode skrev: Her mangler det oppdatering altså! Blir spennende å se om man i 2018 får tilstanden såpass god at det blir turne på ulike flyshow i Norge og utlandet. Unner alle å høre "rautet fra oksen" - det er noe helt spesielt. Ser ut som Danish Air Show i Aalborg har sikret seg Starfighter-besøk, og ryktene går rundt Flydagene på Sola, men der har jeg ikke sett noen bekreftelse ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2018 Nei dæven, skulle du ha sett Her dukker det opp stadig nye talenter, grønn Starfighter med norske roundels har æ ikke sett siden FSX . Det varmet godt i hjerterota Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Sitat Her mangler det oppdatering altså! Ja,har sendt en melding til nettstedet,så får vi se... Takk for kommentarene alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 3. april 2018 Forfatter Del Skrevet 3. april 2018 Legger inn bildene på nytt fra imgur.com,siden photobucket har tatt de som gissel og forlanger løsepenger,hehe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ser man det. Nydelig! Håper sannelig denne repainten blir tilgjengelig for almuen etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 Ja,har lastet den opp til avsim.com nå,tok litt tid for å rigge den for opplasting,"readme",osv.Skal varsle når den er tilgjengelig.Hvis noen har tips om bedre steder å laste opp,"let me know" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Flotte saker. Gleder meg. Vet om flere som bruker https://simviation.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2018 Tror du kan laste den opp her og visst ikke @Geir Teigo setter seg på bakbeinahttps://flightsim.no/forum/forum/28-fly-helikopter-og-ai/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 (endret) OK.Da er den lastes ned her fra forumet under:Fly,helikopter og AI Endret 5. april 2018 av Jan Tore Pettersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg får den ikke opp i P3D 3.4. Jeg skjønner ikke hva det kan være. Alt ser ut til å stemme. Noen flere som har problemer med det evt teorier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Det var min feil. Jeg hadde klart å glemme å edtre fra txt til cfg i extension. Funker nå. Liten ting. Det står CF-104G. G'en er overflødig. Canadair F-104G = CF-104 Endret 5. april 2018 av Eivin Stensø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 5. april 2018 Forfatter Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Så bra Lenge siden jeg laget denne,så har glemt endel av fiksfakseriet til SSW,bra du oppdaget mappen som manglet i "texture.textures",skal fikse dette... Endret 5. april 2018 av Jan Tore Pettersen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Litt motlys men tar seg bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 6. april 2018 Byttet ut nedlastfilen så ikke noen får feil fil lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Kan også lastes ned fra avsim library (krever innlogging) Søkeord:rnoaf Katrgori:Prepar3D-Aircraft Repaints,Textures and Modifications Filnavn:ssw_f104g_rnoaf_334_1.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 7. april 2018 Tusen takk, funker som bare det Hyggelig med en grønn en i samlingen. Hadde jo alle paintene, både grønne, gråe og blanke fra Jens Ole i P3D1 og 2, men etter hvert ble det for komplisert å videreføre disse til V4.2, så jeg måtte greie meg med de som fulgte med fra SSW. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 7. april 2018 Forfatter Del Skrevet 7. april 2018 Hyggelig å høre at den funker i v4 også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 På 5.4.2018 den 18.42, Robert Hulthin skrev: Tror du kan laste den opp her og visst ikke @Geir Teigo setter seg på bakbeinahttps://flightsim.no/forum/forum/28-fly-helikopter-og-ai/ Jeg har ikke bakbein:D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Nå er jeg skikkelig amatør på Starfighter, men hvordan får man ut bremseskjermen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 3. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2018 Ved å venstreklikke på dette håndtaket.Klikk en gang til for å kvitte deg med skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 17 timer siden, Per-kristian Jensen skrev: Nå er jeg skikkelig amatør på Starfighter, men hvordan får man ut bremseskjermen? Du kan også assigne en knapp til flightdirector on/off for chute og release chute, og gjerne en til Launchbar extend/retract også så får du slått av og på nesehjulstyringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.