Brynjar Mauseth Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Ble litt lei av å fly 737NGX, så tok heller turen til Stokmarknes fra Evenes. Sommertid vel å merke. Her kan vi skimte Stokmarknes flyplass oppe til høyre Tar en sving over selve bygda Snart established Cleared to land! Litt hard landing men utsikten gjorde opp for den Parkerer like gjerne rett ved siden av tårnet Takk for turen! Værsågod stig av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Fine bilder. Har gjort det samme som deg og parkert 737'n de siste dagene og heller lært meg Piper Seneca V. Det er viktig med litt variasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Flotte bilder. Godt og se at det er litt liv her på screenshot bitn, ser gjerne flere bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 11. desember 2014 Fin tur, fint landskap, fine bilder, flott flymodell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Takk for tilbakemeldinger, bare synd alle bildene har forsvunnet nå. Har egentlig aldri helt lagt merke til arbeidet som er lagt ned i AoN. Veldig mange norske flyplasser i denne pakken har et supert photoscenery, bl.a Hasvik og Stokmarknes feks. Og med DX10 fixern ser det utrolig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Bortsett fra de strekte texturene på bilde1 var det bilde ikke værst. Noe av det bedre jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 12. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2014 Herlig flytur, og Møysalen Nasjonalpark er en godt hemmeligholdt skatt for de som liker dramatiske fjell! Mer av dette Brynjar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 Tror de strekte teksturene kommer av at jeg ikke har giddet å installere FS Global. Husker at det rettet opp en del slik sist gang. Jeg synes området rundt Hasvik, Finnmark, også er helt utrolig. Så neste bildeserie kommer derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hasvik er veldig spesiell, med befolkning, flyplass og havn tett sammen, og runway mellom hav og fjord. Jeg har fikset en liten feil med autogen som kom pga custom runway, og laster derfor opp ny AoN 3.68 om litt (bare følg med på endringsdato på OneDriven min). Jeg skal og fikse litt på fotoet senere, fordi skygger ble klassifisert som vann i Photoshop. Hadde samme problemet med Vardø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.