Gå til innhold

F-14 Edwards AFB Hangar utfordring


Anbefalte innlegg

He he.. Herlig Benny.

Denne måtte jeg også bare være med på.

 

 

1 forsøk her. Kom litt skakt inn så jeg ble en smule bekymret over venstre vingetupp men det gikk veldig bra.

 

 

 

 

SaPyw2n.jpg

 

 

Etter ett par runder gjennom hangaren ble det tid til å ta en dugelig Buzz the Tower også.. ;D

 

 

CCTLu4G.jpg

 

 

650 Kt forbi vinduene i behørlig avstand.

Moro moro.

 

 

Er ikke mange turene jeg har med vidunderet foreløbig men dette lover meeget bra.

 

 

Edit:

Ble litt nysgjerrig på hvor diger doning det går an å klemme igjennom denne hangaren.

Da var det ikke annet å gjøre enn å fyre opp gamle FSX og prøve litt.

 

 

jGlWoBF.jpg

 

 

Hmmm? Kors ska detta gå?

 

 

Losf5ta.jpg

 

 

Turte ikke annet enn å ha stettene nede i tilfelle gulv kjenning.

 

 

fpcqYum.jpg

 

 

Ok. Når man først kommer seg inn er det ikke noe prob.

Greia er at døra er for liten så man klipper begge vingene på tur inn.

Greit å vite.. He he.  8)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hærrlig Øyvind,  lurer på hvordan det er å jobbe i den hangaren  ;D .  Venter å se noen friske sjåtts fra hangarskip også  ;)  F-14 modellen ga en helt annen opplevelse av "carrier-ops" .  Det var jo gøy i FSX også,  men nå snakker vi en helt annen kontroll på innflyvningen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ernst.

Ja jeg må få installert litt hangarskip her etter scratchen jeg hadde av P3.

Har ikke rukket så langt enda. Jeg så du hadde lagt inn skipet som var med F-14 i Carrier 2.

Var det plankekjøring eller måtte man kludre litt for å få den inn?

Sleng gjerne med en liten anvisning på det hvis du gidder.

 

 

Ser frem til å prøve meg på litt maritim flyging her etter hvert.

Og så blir jeg vel til å forsøke meg på noe Ai trafikk. Det er jo dønn dødt i default P3 i forhold til FSX så vi får se hva vi finner på.

 

 

Sinnssyk maskin denne nye F-14 forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Har ikke rukket så langt enda. Jeg så du hadde lagt inn skipet som var med F-14 i Carrier 2.

Var det plankekjøring eller måtte man kludre litt for å få den inn?

Sleng gjerne med en liten anvisning på det hvis du gidder.

 

Det er grei skuring Øyvind,  hvis du har AICarrier2 innstallert fra før.  Det følger med ferdig utfylt tekst til cfg-fila for Carrier 2,  fiks ferdig fra Aerosoft,  så jeg plasserte/utvidet teksten i cfg-fila på samme måte som når man innstallerer ny paint til flymodeller.  Står nærmere forklart en eller annen plass i dokumentene fra Aerosoft........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ikke mye seilflyging her nei  ;D .....  og så får du ha meg unnskyldt hvis jeg er mistenksom,  men det er litt for mye som ikke stemmer i bildet??  For det første ser F-14 alt for liten ut i forhold til hangaren,  deretter er det to forskjellige værtyper på himmelen ( og inngangsporten ).  Nå er jo dette nokså uhøytidelig,  så det spiller liten rolle,  men mistenker at bildet er shoppa ??  ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh..mistenksomheten er forståelig, zooma ut ganske mye her så det forklarer vel at flyet ser lite ut. Gjorde dette for å få med utsiden av hangaren. Når det gjelder himmelen bruker jeg (fortsatt!) fsx, som vi alle vet har vi ikke skyer som går helt ned i horisonten(synlig vær 110km radius). Haugskyene i hangardøra synes fordi de er innenfor radiusen, mens cirrusskyene synes ikke pga distansen og høyden, eller rett og slett at fsx ikke har lagt det inn. ::)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;D Dette er øvd på gang etter gang. Og det er vrient etter hvert når man skal fly oppned og utslagene blir motsatt av hva man tenker. Dette har resultert pløyende vertikale stabilisatorer og vinger i hangargulvet. ;D 350-380 knop viste seg å være passe fart og jeg gir utfordringen videre. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...