Andreas R.Pettersen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Ernst tok utfordringen på strak arm, så da måtte jo jeg også prøve meg. ble en del misslykkede forsøk før jeg endelig fikk det til 8) men kom veldig nært bakken på tur ut ;D mission accomplished. me ræva i behold Lykke til neste som vil prøve seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Får skyve bort døra for å lage plass til en 737, så skal jeg prøve GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Next... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2014 Se her ja, guttaboysen har temmet udyret ;D Artig utfordring, og slett ikke så enkelt, noen flere ?? 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hehe, viktig å krype før man løper, eller hva Benjamin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2014 He he bra jobbe Benny, selv om æ hadde forventet at du prøvde deg med en 747 eller noe i den duren ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 7. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2014 Ha ha! Benny stod for trening av lattermusklene i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Måtte ha noe som jeg hadde mulighet til å utføre dette med så da falt valget på en sikker Cessna. Det hadde nok blitt stygt om dette skulle blitt utført med en F-14 ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 He he.. Herlig Benny. Denne måtte jeg også bare være med på. 1 forsøk her. Kom litt skakt inn så jeg ble en smule bekymret over venstre vingetupp men det gikk veldig bra. Etter ett par runder gjennom hangaren ble det tid til å ta en dugelig Buzz the Tower også.. ;D 650 Kt forbi vinduene i behørlig avstand. Moro moro. Er ikke mange turene jeg har med vidunderet foreløbig men dette lover meeget bra. Edit: Ble litt nysgjerrig på hvor diger doning det går an å klemme igjennom denne hangaren. Da var det ikke annet å gjøre enn å fyre opp gamle FSX og prøve litt. Hmmm? Kors ska detta gå? Turte ikke annet enn å ha stettene nede i tilfelle gulv kjenning. Ok. Når man først kommer seg inn er det ikke noe prob. Greia er at døra er for liten så man klipper begge vingene på tur inn. Greit å vite.. He he. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2014 Hærrlig Øyvind, lurer på hvordan det er å jobbe i den hangaren ;D . Venter å se noen friske sjåtts fra hangarskip også F-14 modellen ga en helt annen opplevelse av "carrier-ops" . Det var jo gøy i FSX også, men nå snakker vi en helt annen kontroll på innflyvningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei Ernst. Ja jeg må få installert litt hangarskip her etter scratchen jeg hadde av P3. Har ikke rukket så langt enda. Jeg så du hadde lagt inn skipet som var med F-14 i Carrier 2. Var det plankekjøring eller måtte man kludre litt for å få den inn? Sleng gjerne med en liten anvisning på det hvis du gidder. Ser frem til å prøve meg på litt maritim flyging her etter hvert. Og så blir jeg vel til å forsøke meg på noe Ai trafikk. Det er jo dønn dødt i default P3 i forhold til FSX så vi får se hva vi finner på. Sinnssyk maskin denne nye F-14 forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2014 Har ikke rukket så langt enda. Jeg så du hadde lagt inn skipet som var med F-14 i Carrier 2. Var det plankekjøring eller måtte man kludre litt for å få den inn? Sleng gjerne med en liten anvisning på det hvis du gidder. Det er grei skuring Øyvind, hvis du har AICarrier2 innstallert fra før. Det følger med ferdig utfylt tekst til cfg-fila for Carrier 2, fiks ferdig fra Aerosoft, så jeg plasserte/utvidet teksten i cfg-fila på samme måte som når man innstallerer ny paint til flymodeller. Står nærmere forklart en eller annen plass i dokumentene fra Aerosoft........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rider Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Puuuuhh... :-X (Beklager dårlig kvalitet..) : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 10. desember 2014 Ikke mye seilflyging her nei ;D ..... og så får du ha meg unnskyldt hvis jeg er mistenksom, men det er litt for mye som ikke stemmer i bildet?? For det første ser F-14 alt for liten ut i forhold til hangaren, deretter er det to forskjellige værtyper på himmelen ( og inngangsporten ). Nå er jo dette nokså uhøytidelig, så det spiller liten rolle, men mistenker at bildet er shoppa ?? : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rider Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Heheh..mistenksomheten er forståelig, zooma ut ganske mye her så det forklarer vel at flyet ser lite ut. Gjorde dette for å få med utsiden av hangaren. Når det gjelder himmelen bruker jeg (fortsatt!) fsx, som vi alle vet har vi ikke skyer som går helt ned i horisonten(synlig vær 110km radius). Haugskyene i hangardøra synes fordi de er innenfor radiusen, mens cirrusskyene synes ikke pga distansen og høyden, eller rett og slett at fsx ikke har lagt det inn. : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 10. desember 2014 Okei, æ bøyer meg i sanden :-[. Missunnelse er en sterk drivkraft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rider Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hehe ;D Dette er øvd på gang etter gang. Og det er vrient etter hvert når man skal fly oppned og utslagene blir motsatt av hva man tenker. Dette har resultert pløyende vertikale stabilisatorer og vinger i hangargulvet. ;D 350-380 knop viste seg å være passe fart og jeg gir utfordringen videre. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Se her ja. Morsomt at så mange hiver seg på. Ser gjerne flere shots, lenge siden sist æ så sånn aktivitet på en bildetråd. keep em coming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 11. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 11. desember 2014 Dette frister. Varsko her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Kan ikke la denne tråden dø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 11. desember 2014 Glimrende Fredrik, og ikke hvilket som helst fly ;D !!! Vi går for en til 8) : Dette er gøy, værsgo neste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2014 Fikk akkurat melding om ny sticke i posten så da må vel den testes en plass :-) sent fra min samsung galaxi 10.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Haha, der var det ikke mange centimeter klaring, Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Twin Otter - Wheels up ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2014 ;D ha ha, var inne på tanken, men slo det fra meg, en plass måtte grensen gå ;D . Men her ser vi altså en grensesprengende dristighet ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 21. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. desember 2014 Endelig julefri og tid til å ha det litt gøy! Det gikk greit å komme inn, men på utgang stod det en Osprey som jeg ikke helt hadde fått med meg... Ble nok for tøfft for en Orion-pilot dette stuntet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Og balla er større enn komper ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 21. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 21. desember 2014 Og balla er større enn komper ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Tor leder fortsatt med en inverted Twin Otter. Jeg hadde en liten "cold war"-seanse i dag, men jeg klarte ikke utfordringen oppned i noen av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.