Kristian Jørgensen Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Efter cirka 5 måneder uden FS tænkte jeg, at det igen var tid til lidt "gaming". Her er i første omgang fire billeder fra en Værnes departure: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 :whistle: "Smukt som et stjerneskud" :cool: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Airbus X, REX og Værnes X tenker jeg Fint, Airbus X er en fin modell, synd at den er elendig på systemsimulering Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 På det nest siste bilde ser det ut som om det er ett "real" bilde, viss du forstår. Eg har sett bilde av ekte vare som ser verre ut en det. Så... Extremt bra redigering Siter
Mats Ruste Holen Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Fine bilder! FS er ikke det første jeg tenker på når jeg ser bilde nr. 3, sikker på at det ikke er ekte? :grin: Siter
Christian Zhang Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Fine Bilder! Det 3. bildet så sykt ekte ut viss det ikke er ekte da. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Dette var veldig pent! Bra utnyttelse av en god modell! Siter
Kristian Jørgensen Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Skrevet 3. juli 2011 Ja jeg bruger også primært AirbusX som "model" til screenshots, da jeg ikke er stor fan af Airbus-systemerne. Når det kommer til vanlig "flightsimming" står den selvklart på Boeing Mathias er spot on mht. addons. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Skjønner. Det virker som lyset og skyggen er helt perfekt laget på denne modellen. Ser jo veldig realistisk ut. Siter
Gjest Ådne Skaar Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Utrolig at det går an å få så "realistiske" bilder ut av et spill Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Utrolig lekkert! Synet av chartersessong! :grin: Siter
Werner Rafteseth Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Disse har jeg ikke sett før.. selv om tråden er gammel, fortjener bildene en kommentar til - dette var virkelig nydelig å se til! Utrolig! Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Hadde ikke sett disse før jeg heller, og disse var helt råe! Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Helt utrolig bra. Jeg synes alle ser veldig ekte ut... Siter
Rune Strand Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Helt nydelig! Tok noen sekunder før jeg så at det ikke var ekte. Fantastiske bilder! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.