Gå til innhold

Noen som har overlevd nyttårsfeiringen?


Johnny Molund

Anbefalte innlegg

quote:

Jo synes jeg kjente trykkbølgen helt opp til Stord her jeg bor,så man kan jo bare ane konsekvensene i Stavanger. Det var nok et lurt trekk å laste ned STAR karta ja...

Hehe, ja etter forhåndsbeskrivelse av bomba fant jeg det

fornuftig å være på utkikk etter store forandringer i

de geografiske forhold...

 

Fortsatt godt nytt år til deg også... "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Dag Christer:

nyttrårs feirnigne gjikke skikklig fitng her!

Ble både vospispill iof fest på meg, menne, godt nyttråpr iallefall.- Nå er jeg ialølfall hjemme, godt bare det?=

Jo, det er godt du er trygt hjemme DC. Hehe. Men all alkoholen var tydligvis ikke ute av kroppen "[blink]" Jaja, vi får snakkes om feiringen på Ulven en gang "[smil]" Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folken "[smil]"

 

Da var det dagen derpå, sitter her på jobb å prøve å holde meg våken, noe som ikke er veldig enkelt.

 

KL 1200 inatt gikk det raketter i hytt å pine der jeg var, jeg og min svoger hadde 4 "miss-fire", eller rettere sagt motoren starta, raketten ble i flaska og exploderte med ett kjempesmell,med glitter og stas utover det hele. Folka som var i nørheten løp i alle retninger. Jeg hadde også en effektboks med 20 skudd som 1 skuddet fikk boksen til å hoppe å legge seg på siden, med resultat i at "missilene" føyk i alle retninger, jeg rakk å stupe i dekning bak en snøfonne,mens resten av tilskuerene løp i alle retninger. ingen ble heldigvis skada. Morro var det i allefall, kalt som bare fy vel og merke,men forfærdlig morro. gleder meg til neste år allerede "[smil]" )

 

ESPEN Gratulerer så masse, riktig til lykke med kjærligheten "[smil]"

 

Og til resten av dere Riktig godt nyttår "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Har dere mobbet bomba mi her også? Vel i "Takk for det gamle !" har jeg nevnt noen ord om hvordan den gjorde nytte for seg...så det så

Ja hvordan gikk det med den bomba?

Smellen hørtes visst helt til Stord...

Men har nok gått relativt bra siden du er i stand

til å poste innlegge her... "[stort"[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Espen Stabell:

Ja! ble sammen med en jente jeg har vært forelska i kjempelenge nå!
"[stort
finnes det noe bedre tidspunkt å bli sammen på!? Den beste nyttårsaften noen gang!
"[smil]"

Koslig å høre! Husk at dersom du glemmer DEN datoen med alle små-jubileer det medfører seg den 31 i diverse måneder i 2003 så er du ille ute for den datoen er ikke lett å glemme. Nå har du den fordelen av den 31. ikke finnes i alle måneder! Lykke til "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...