John-Steinar Berntsen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg skal om noen dager fly fra Singapore til Bergen. Er det noen som vet om det er Singapore Airlines eller KLM eller andre jeg skal fly med, og vet dere om flytid ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Burde egentlig ikke du vite det? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Jo Burde egentlig det, men siden Rederiet ikke gir noe som helst informasjon før dagen kommer så lurte jeg på om noen på forumet vet noe :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Reformulere litt. Hvem flyr i Fra singapore til Destinasjon Europa. Amsterdam,Frankfurt så til Bergen? Vet at singapore Airlines har flytur men er ikke sikker på kor i europa de flyr til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvem flyr i Fra singapore til Destinasjon Europa. Air France - Paris. British Airways - London Finnair - Helsinki KLM - Amsterdam. Lufthansa - Frankfurt, München. Qantas - London Singapore Airlines - Amsterdam, Athen, København, Frankfurt, London, Manchester, Milano, Moskva, München, Paris, Roma, (Istanbul) Transaero - Moskva (Turkish Airlines) - Istanbul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Vi har jo Emirates da via Dubai til London, Frankfurt, Munich, Amsterdam, Paris og helt sikert noen andre som jeg har glemt i farten. Dem pleier vanligvis å vere meget konkeransedyktig prismessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 KLM ville jo nødvendigvis blitt det enkleste, de flyr jo SIN-AMS og AMS-BGO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Er det noen som kan gi meg en peke pin paa flytyper da. Eg er fly intressert men har lite peiling paa fly Blir saa imponert av alle som kan se paa et fly og vet flytypene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Du er i Asia nå og drar rett til Bergen ved landlov? :blush: Jammen må den vestlands frøkna værra litt av ei reim :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Hehehe. Vel eg er midt i den indiske hav akkurat nu da hehe Paa vei til Singapore og der er det hjem paa en deilig ferie hehehe. Skal fly til Spania via Oslo den 14 saa maa komme meg hjem hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Avhengig av selskap skulle du vel kunne få alt mellom A330, A340 A380, B747, B777, og eventuelt B767 eller en å annen russisk sak om du havner på Aeroflot. Får du Singapore Airlines til London er det vel 50% sjangse for at du havner på en A380. Dem flyr to daglige direkte Singapore London med A380. Men har du ikke fått billeten da? Har du det, så kom med flightnr på denne, så finner vi ut både selskap å flytype for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Stor fare for at det blir Boeing 777 fra Singapore, opp til BGO blir det nok 737 eller mindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Eller om han er direkte uheldig, så får han Singapore A340-500 til WSSS-KJFK (ca 18timers flytid), og SAS ifra KEWR til OSL :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Nei eg har ikke faatt den enda Men saa fort eg faar flyinformasjon saa skal eg gi ut flight informaton naar eg har det. A380 hadde vaert fint det, men kunne ogsaa tenkt meg 777. Maa finne meg et kamera i S'Pore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Du får si te rediriet at du vil ha inn og utreise med Emirates. Der kan du få B777-300ER med personlig widescreenskjerm og 1200 kanaler med underholdning som du kan styre enten via tuchskjermen eller vi fjernkontroll som også fungerer som telefon, sms skrivning, mail, call knapp for å tillkalle cabinpersonalet og bryter for leselys, samt meget behagelig beinplass. Snakker av erfaring. Edit: Her ser du hva jeg mener: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Det maa eg nesten gi beskjed om at jeg vil reise med emirates hehe. Det hoertes jo ut som en skikkelig behagelig flytur hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 call knapp for å tillkalle cabinpersonalet og bryter for leselys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis du ender opp med KLM, så har de tre flighter med 737 og en med F-70/100 hver dag. Hva de flyr in til AMS med fra SIN vet jeg desverre lite om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Ericsson Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 KLM flyr 777-200ER mellom Amsterdam og Singapore. Disse har såkalt PTV i alle seter. Til Bergen er det den beste måten å komme seg fra Singapore på. Hvis man er ekstra lur så er man medlem i Flying Blue Petroleum Club, og får dermed bruke loungen på Schiphol gratis uansett type billett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Naa har jeg fatt flydetaljer, men til min avloeser. Ser ut som det er lufthansa som det blir, men det kan forandre seg hehe Flydetaljer er som foelger SK2306 09JUN KRISTIANSUND OSLO SK4757 09JUN OSLO FRANKFURT LH778 09JUN FRANKFURT SINGAPORE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Lufthansa flyr vel fortsatt B747 mellom Singapore og Frankfurt, så anbefaler å gjøre det du kan for å skaffe et bra sete, samt ta med litt underholdning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Da maa jeg proeve aa faa det til hehe. KA vil vaere et bra sete for dere. Jeg liker personlig vindusplass jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jepp. Lufthansa bruker B744. http://data.flight24.com/flights/lh778/ For å finne ut hva som er ok seter er www.seatguru.com en bra plass og starte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg ville prøvd å få 33A eller 33K, eller på rad 32. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Da har jeg fått tildelt følgende fly: From Changi Intl Airport (SIN) to Schiphol Airport (AMS) KL838 Depart: 2250 12/6/2011 Arrive: 0550 13/06/2011 From Schiphol Airport (AMS) to Flesland Airport (BGO) KL 1187 Depart: 1210 13/06/2011 Arrive: 1355 13/06/2011 Hvilke flytype tror dere dette er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 T7 fra Asia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 T7?? Nå er ikke eg den smartese her så nå spør eg ka det betyr ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Boeing 777 Trippel Seven = T7. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Boeing 777-200 for å være mer spesifikk. T7 står for Triple 7. Aah, Mathias var 6 sekunder før meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 hehehe, var jo egentlig et ganske logisk svar når jeg tenker meg om:P 777 hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.