Gå til innhold

Medlem #1


Seb

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Morten Nelson:

Med det samme det er et rart emne ute å går...

Hvor mange er svar er det meste som har blitt svar i en post?

Det meste er vel 160 svar. Og der kom spørsmålet om hvem du er og hvor gammel du er...

 

Krangletråder har hatt mange svar...overrasket? Husker en som hadde rundt 120 innlegg før den ble fjernet.

 

Ellers husker jeg godt en tråd om sikkerheten i SAS...hehe, som hadde et lignende antall. Og en tråd om det peneste flyet ble svært så populær, den finnes vel her enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Daniel Gjerstad:

Egentlig idiotisk å klage på at nybegynnere her må lære seg å bruke søkefunksjonen.

 

Tviler på at dere "proffer" tråler og søker gjennom alle forumene etter relevante poster for hver gang dere poster en ny post.

Vi er vel ikke så mange som "klager"?

 

Ikke at jeg er proff (tjener liksom ikke penger på å surfe fs.no "[stort ), men bruker søkinga sjelden. Men jeg bruker den når jeg leter etter ting jeg mener å huske har vært oppe før.

 

Søkefunksjonen lar deg heller ikke søke gjennom kaffekroken da den har alt for mange poster. Var i hvertfall slik før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Helge Bø:

quote:

Opprinnelig postet av Morten Nelson:

Med det samme det er et rart emne ute å går...

Hvor mange er svar er det meste som har blitt svar i en post?

Det meste er vel 160 svar. Og der kom spørsmålet om hvem du er og hvor gammel du er...

 

Krangletråder har hatt mange svar...overrasket? Husker en som hadde rundt 120 innlegg før den ble fjernet.

 

Ellers husker jeg godt en tråd om sikkerheten i SAS...hehe, som hadde et lignende antall. Og en tråd om det peneste flyet ble svært så populær, den finnes vel her enda.

Tror at alle de du nevner her finnes på forumet ennå. Husker også et om "Pearl Harbor" som var mildt sagt populært

"[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...