Gå til innhold

Warthog-samletråd


Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne lage en liten samletråd med bilder fra Warthog betaen, hvem vet, kanskje vi tilogmed klarer å overbevise noen av luftbussjåførene ;)

 

01.jpg

-Nytt i Warthog er Nevada sceneryet, endelig får vi fly andre steder enn i Kaukasus :)

 

02.jpg

-Nellis AFB, Home of the Thunderbirds, Red Flag and many more.

 

03.jpg

-Nellis og området rundt.

 

04.jpg

-Groom Lake med sloped runway, mye som gjenstår før denne plassen er ferdig dog.

 

05.jpg

-Med HDR er lyseffektene virkelig lekre.

 

06.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lært deg å bruke Litening poden allerde? Training missionene tryner alltid når jeg prøver dem :P

 

Stian: Hele simmen får du i download-utgave, dog er det bare betaen som er klar enda. Du får den hvis du forhåndskjøper fullversjonen nå, men det er veldig mange bugs som gjenstår og det er endel ting som ikke har blitt lagt til enda, blant annet er store deler av Nevada helt øde (tilogmed mer øde enn i virkeligheten ;)). Men det lover ihvertfall svært godt for den kommende fullversjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lært å bruke poden helt enda, av samme grunn som deg :P

Men har assignet pow-knappene mine til tilsvarende knapper på HOTAS'en i A-10en, så det var bare å trykke løs og se hva som skjedde. Så nå har jeg funnet ut hvordan man velger våpen på MFCD'en og slipper det. Men jeg vet ikke hvordan man finner et mål til bomben..

 

Argh! Lei av å vente på full release :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge til et par jeg også, ettersom Fredrik og Erlend Andre har vært så vennlige å dele bilder med oss.

 

Må jo først nevne at de siste dagene så har det ikke blitt prioritert så mye bilder, har nok med å holde denne titan baljen flygende og samtidig prøve å nøste opp i alle de vanvittige detaljerte systemene. Blir ofte nesa i manualen mens flyet går rett i bakken :)

 

Uansett, et par fra en liten MP treningsrunde Karl Johan og meg hadde tidligere, resten er bare rene trenings turer.

 

ScreenShot_000.jpg

 

ScreenShot_001.jpg

Punkterer gjør vi også av og til, må forresten nevne at "ground handling" på denne fuglen er noe av det beste jeg har vært borti på flysimmer.

 

ScreenShot_002.jpg

Karl Johan i front, og meg i bakgrunnen

 

ScreenShot_003.jpg

Teste litt flares

 

ScreenShot_005.jpg

Tøff som få :)

 

ScreenShot_011.jpg

Mere flares, nydelige lysrefleksjoner

 

ScreenShot_013.jpg

Og dett var dett.

 

Begynner å få så noenlunde peil på maverickene og CCIP moden for bomber, sliter enda litt med å få til CCRP moden og Litenin pod'en :) Men men, det er det vi har en 650 siders manual og mang en kveld for å finne ut av :D Gleder meg.

 

Må si jeg ser fram til maaaange timer med Hog flyging i vinter :)

 

Hadepåbadet.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fra dagens dont i Georgia :)

 

ScreenShot_000.jpg

Flere som sliter med landingene ja, klarte å punktere begge hjulene på main, sånn går det da :)

 

ScreenShot_003.jpg

Mi-28 Havoc i skodda

 

ScreenShot_005.jpg

Ikke rare sikten utafor Tblisi idag nei

 

ScreenShot_012.jpg

Fantastisk lys og skydekke i denne simmen, gleder meg til FS kan skilte med tilsvarende

 

ScreenShot_014.jpg

Et lite bilde mens vi går gjennom oppstarts prosedyren, ikke like heftig som på Black Sharken, men utfordrende allikevel

 

ScreenShot_019.jpg

And we have lift off

 

ScreenShot_025.jpg

Nevnte jeg lavt skydekke og dårlig sikt?? :)

 

ScreenShot_032.jpg

Karl Johan og jeg har vært borte å erta på oss noen russere

 

ScreenShot_034.jpg

Venstre motor kutta så jeg måtte returnere til basen på en motor, i tilleg konka all avionikken, untatt HUD'en, men hadde verken hastighets eller høyde indikator, landingen var vel ikke min fineste må jeg innrømme.

 

Javel det var dagens, håper det falt i smak.

 

Dette er faktisk en forholdsvis tidlig beta, og det er mindre bug i denne enn mange spill releaser.

 

I tillegg så er MP fantastisk, rå stabilt og veldig fleksibelt, og frameraten er upåklagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh! trodde ikke min maskin var noe spess, men kjører en 3 ghz 9650 quad, 4 gig ram, og GTX 480 skjermkort, ikke noe vanvittige greier med andre ord.

 

Men nå må det sies at alle LockOn og DCS versjoner har gått veldig bra på mine maskiner.

 

Uansett så har jeg i tillegg satt ned skygger til medium og vann til normal. Hjelper kanskje litt det da??

 

Uansett frameraten har vært upåklagelig hos meg, og jeg har ikke merket noen stutters enda.

 

Men har heller ikke prøvd meg på det store missionene med mye AI i enda, regner med at gamle CPU'en min når toppen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til denne softwaren så må man vel ha denne hardwaren :grin:

 

hotasw_1(1).jpg

http://www.thrustmaster.com/product.aspx?ProductID=221&PlatformID=5

 

http://www.thrustmaster.com/News.aspx?ActualiteID=386#RubriqueSelectionnee

 

The HOTAS WARTHOG™ will be available in October, at a suggested retail price of £369.99 UK, $499.99 USD & €399.99 Euro (VAT included).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh! trodde ikke min maskin var noe spess, men kjører en 3 ghz 9650 quad, 4 gig ram, og GTX 480 skjermkort, ikke noe vanvittige greier med andre ord.
Hmm, da er det vel skjermkortet som er flaskehalsen her hos meg, da vet jeg ihvertfall hva jeg skal ønske meg til jul :P

 

Warthog HOTASen er utrolig tøff, men svindyr (no pun intended), dvs. hadde det vært f.eks en F-16 HOTAS så hadde jeg vel kanskje kjøpt den uansett men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget i at det er en litt spesialisert stikke, men nå er faktisk stikka i real A10C henta fra F-16, venstre throttle er fra F-4 og høyre mener jeg kom fra F-14, så begrenset til et fly er vel å ta det litt langt :D

 

Uansett så synes jeg at de fleste "generiske" stikkene bare er variasjoner av andre stikker uansett så eneste ulempen er at på Warthog stikka vil det være merking på knappene som korresponderer med A10'en.

 

Ser vi bort ifra dette, tror jeg kvaliteten på denne stikka vil rettferdiggjøre de fleste eventuelle ulemper dens spesialisering vil medføre allikevel.

 

Men dyr ja, vanvittig dyr, eller omtrent samme pris som X-65 stikka fra Saitek som jeg investerte i før sommeren, rett før jeg fant ut at denne stikka ville komme (f****kkkk) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...