Fredrik Edvardsen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tenkte vi kunne lage en liten samletråd med bilder fra Warthog betaen, hvem vet, kanskje vi tilogmed klarer å overbevise noen av luftbussjåførene -Nytt i Warthog er Nevada sceneryet, endelig får vi fly andre steder enn i Kaukasus -Nellis AFB, Home of the Thunderbirds, Red Flag and many more. -Nellis og området rundt. -Groom Lake med sloped runway, mye som gjenstår før denne plassen er ferdig dog. -Med HDR er lyseffektene virkelig lekre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser veldig lovende ut. Blir nok nødt til å kjøpe denne før eller siden. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har blitt litt testing her også. Justerbar belysning, må jo gjøre det litt koselig når man jobber om natten. En sliten Apache. Landing. Legg merke til kompasset. Kan henge mye fyrverkeri under her.. Bombs away! Syvløperen pløyer jordet. Utrolig bra skademodell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Rått!! Skal ha dette selv!.. Men er det hele simmen i download utgaven eller trengs det et base produkt og dette er addon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Har du lært deg å bruke Litening poden allerde? Training missionene tryner alltid når jeg prøver dem Stian: Hele simmen får du i download-utgave, dog er det bare betaen som er klar enda. Du får den hvis du forhåndskjøper fullversjonen nå, men det er veldig mange bugs som gjenstår og det er endel ting som ikke har blitt lagt til enda, blant annet er store deler av Nevada helt øde (tilogmed mer øde enn i virkeligheten ). Men det lover ihvertfall svært godt for den kommende fullversjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har ikke lært å bruke poden helt enda, av samme grunn som deg Men har assignet pow-knappene mine til tilsvarende knapper på HOTAS'en i A-10en, så det var bare å trykke løs og se hva som skjedde. Så nå har jeg funnet ut hvordan man velger våpen på MFCD'en og slipper det. Men jeg vet ikke hvordan man finner et mål til bomben.. Argh! Lei av å vente på full release :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tenkte jeg skulle legge til et par jeg også, ettersom Fredrik og Erlend Andre har vært så vennlige å dele bilder med oss. Må jo først nevne at de siste dagene så har det ikke blitt prioritert så mye bilder, har nok med å holde denne titan baljen flygende og samtidig prøve å nøste opp i alle de vanvittige detaljerte systemene. Blir ofte nesa i manualen mens flyet går rett i bakken Uansett, et par fra en liten MP treningsrunde Karl Johan og meg hadde tidligere, resten er bare rene trenings turer. Punkterer gjør vi også av og til, må forresten nevne at "ground handling" på denne fuglen er noe av det beste jeg har vært borti på flysimmer. Karl Johan i front, og meg i bakgrunnen Teste litt flares Tøff som få Mere flares, nydelige lysrefleksjoner Og dett var dett. Begynner å få så noenlunde peil på maverickene og CCIP moden for bomber, sliter enda litt med å få til CCRP moden og Litenin pod'en Men men, det er det vi har en 650 siders manual og mang en kveld for å finne ut av Gleder meg. Må si jeg ser fram til maaaange timer med Hog flyging i vinter Hadepåbadet..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Apropos ground handling, å glemme å disable nose wheel steering samtidig som man overkorrigerer litt under take off endte ikke så bra Det gikk greit å lande med bare hovedhjulene ute, men nesa på maskinen måtte tåle en liten støyt da farten avtok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nesa? Hva med kanonløpet da mann? :eek: Tror du ville blitt degradert helt ned til leirtroppen etter en sånn landing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Hehe, ja, det var nok noen unhappy teknikere som måtte jobbe overtid etter den landingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Syke... Jeg blir nok nødt til å invistere litt penger i dette prosjektet her, gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Litt fra dagens dont i Georgia Flere som sliter med landingene ja, klarte å punktere begge hjulene på main, sånn går det da Mi-28 Havoc i skodda Ikke rare sikten utafor Tblisi idag nei Fantastisk lys og skydekke i denne simmen, gleder meg til FS kan skilte med tilsvarende Et lite bilde mens vi går gjennom oppstarts prosedyren, ikke like heftig som på Black Sharken, men utfordrende allikevel And we have lift off Nevnte jeg lavt skydekke og dårlig sikt?? Karl Johan og jeg har vært borte å erta på oss noen russere Venstre motor kutta så jeg måtte returnere til basen på en motor, i tilleg konka all avionikken, untatt HUD'en, men hadde verken hastighets eller høyde indikator, landingen var vel ikke min fineste må jeg innrømme. Javel det var dagens, håper det falt i smak. Dette er faktisk en forholdsvis tidlig beta, og det er mindre bug i denne enn mange spill releaser. I tillegg så er MP fantastisk, rå stabilt og veldig fleksibelt, og frameraten er upåklagelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 Hvaslags maskin er det du har Audun? Jeg kan kjøre Warthog rimlig greit uten HDR, men med HDR på så er vi nede i "single digit" fps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Eeeh! trodde ikke min maskin var noe spess, men kjører en 3 ghz 9650 quad, 4 gig ram, og GTX 480 skjermkort, ikke noe vanvittige greier med andre ord. Men nå må det sies at alle LockOn og DCS versjoner har gått veldig bra på mine maskiner. Uansett så har jeg i tillegg satt ned skygger til medium og vann til normal. Hjelper kanskje litt det da?? Uansett frameraten har vært upåklagelig hos meg, og jeg har ikke merket noen stutters enda. Men har heller ikke prøvd meg på det store missionene med mye AI i enda, regner med at gamle CPU'en min når toppen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Til denne softwaren så må man vel ha denne hardwaren :grin: http://www.thrustmaster.com/product.aspx?ProductID=221&PlatformID=5 http://www.thrustmaster.com/News.aspx?ActualiteID=386#RubriqueSelectionnee The HOTAS WARTHOG™ will be available in October, at a suggested retail price of £369.99 UK, $499.99 USD & €399.99 Euro (VAT included). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hehe, er nok en stor fare for at denne ligger under juletreet tidlig i november ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Eeeh! trodde ikke min maskin var noe spess, men kjører en 3 ghz 9650 quad, 4 gig ram, og GTX 480 skjermkort, ikke noe vanvittige greier med andre ord.Hmm, da er det vel skjermkortet som er flaskehalsen her hos meg, da vet jeg ihvertfall hva jeg skal ønske meg til jul Warthog HOTASen er utrolig tøff, men svindyr (no pun intended), dvs. hadde det vært f.eks en F-16 HOTAS så hadde jeg vel kanskje kjøpt den uansett men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Synes Warthog-HOTASEN er utrolig tøff, men klarer ikke helt å rettferdigjøre å bruke 400 euro på en stikke som passer kun til et fly. Klart, man kan jo bruke den på andre også, men da stemmer jo ikke knappene, så da kan man likegodt ha en generic stikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ser poenget i at det er en litt spesialisert stikke, men nå er faktisk stikka i real A10C henta fra F-16, venstre throttle er fra F-4 og høyre mener jeg kom fra F-14, så begrenset til et fly er vel å ta det litt langt Uansett så synes jeg at de fleste "generiske" stikkene bare er variasjoner av andre stikker uansett så eneste ulempen er at på Warthog stikka vil det være merking på knappene som korresponderer med A10'en. Ser vi bort ifra dette, tror jeg kvaliteten på denne stikka vil rettferdiggjøre de fleste eventuelle ulemper dens spesialisering vil medføre allikevel. Men dyr ja, vanvittig dyr, eller omtrent samme pris som X-65 stikka fra Saitek som jeg investerte i før sommeren, rett før jeg fant ut at denne stikka ville komme (f****kkkk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sjekk denne, en kompis av meg som flyr, den er lit cool den også :-) A 10 Thunderbolt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2010 Sterke og imponerende bildedokumentasjoner fra hele gjengen, og vannvittig flott flymodell Geir !! Kjenner jeg får lyst til å reinnstallere LockOn igjen , men skal kjempe i mot i det lengste, bruker allerede usunt mye tid på FSX...... :cry: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Første norske webshop (såvidt jeg kan se) som tilbyr Thrustmaster Warthog... til den nette sum av 3995.- http://www.computerpartner.no/shop/catalog/product_info.php?products_id=537&osCsid=dd3b26da671a928ba36fc6e7b6aa1302 Er litt småskeptisk her. Noen som har vært borti disse før? Den virker litt "luguber" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.