Gå til innhold

Hvor stor er din Flightsim?


Paul-André Tilrem

Anbefalte innlegg

WOW!

 

Jeg trodde min var stor jeg Fred, men din er jo enorm!

Haha! Man vet at man er en sann nerd når;

Man går inn i "min er større enn din"- konkurranser om en mappestørrelse..! :grin:

 

Selv er jeg nok også en nerd, men helt utenfor skalaen i denne "konkurransen". Jeg holder FSX-mappen minst mulig, renest mulig, og plasserer mest mulig utenfor. Til gjengjeld er min eldre enn din da, ca 45GB og opprettet i 2008.

 

Må innrømme at jeg av og til har lurt på hvor stor "sim objects"-mappen til Fred S, Ernst F, Gunnar WDM, og disse forumistene som ikke akkurat er redde for å prøve nye fly er. ;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kan Fred så kan jeg.

 

C:\\Program Files (x86)\\Microsoft Games\\Microsoft Flight Simulator X

295 GB (317 799 221 754 bytes)

 

og

 

C:\\FSGX2010

19,2 GB (20 630 175 744 bytes)

 

og

 

C:\\ megaSceneryEarth

70,3 GB (75 553 644 544 bytes)

 

og

 

C:\\Program Files (x86)\\ HiFi (ASE)

67,8 MB (71 168 000 bytes)

 

og + Sirka 70 GB andre Addons som, VFR Netherland, megaSceneryX, GEX, REX mm mm

 

Har IKKE lagt in addon fly mer enn CLS767, Flight1 737PIC, LevelD767, PMDG 747+MD11+JS4100, Carenado Cessna 172N+185F SkyWagon ellers er de KUN default.

 

Er heldig å ha to harddisker i min PC med 1 TB hvær.

 

Så har jeg en extern HD med ALLE add-ons som jeg SKULLE ønske å ha installert, MEN etter seneste totale reinstallasjon av hele PC:en bestemte jeg å KUN installere det jeg ABSOLUTT trengte i FSX og siden installere resten etter hvert. Hvert FLY tar, som sikkert alle vet, LAAANG tid når FSX skal starte opp, men scenery, hvis de er cachade ikke tar noen lengre tid unasett om du har 10 eller 1000 scenery installert. Så ikke ha fler fly installert enn du bruker.

 

Jack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...