Anders Henriksen Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Sjekket spamfilteret på mailen din Even? Har sendt deg svar for lenge siden Vi får ikke til noe på engm app idag ettersom jeg er gnd på værnes... Du kan jo eventuelt sette deg på en poss på enzv, hørt united skulle komme med endel dertil fra frankfurt. Eller fly selfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 hvilken tid er dette da? Skal ikke anton sitte director? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Da tar jeg noen flyturer isteden jeg Kanskje jeg lager en liten filmsnutt også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Logger på som ENBO_APP for en liten stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Da ver kvelden igang :grin: VACCSAG TV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Lite spørsmål her. Har nå landa på ENVA og skal videre om noen strakser. Det begynner å dukke opp noen fly her, men di fleste svever høyt over ground level. Har nå sett kun ett som faktisk står med hjula på bakken... Hva skyldes dette? Er det jeg som har noe muffens i div addon terrain? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Fossen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har det samme problemet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Øyvind da regner jeg med du bruker FSX, har oppdaget det samme selv da FSX ligger nærmere havnivå enn hva FS9(2004) er. God fornøyelse, selv er jeg off to Lerkendal for en borteseier! Det var nærmeste jeg kom ENVA-fly in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 de fleste ha kjøpt VærnesX som er laget slik at sceneryet ligger over NA sitt... derfor vil flyene sveve:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Fossen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Men jeg har Værnes X? Veldig plagsomt når flyene svever! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Takker for svaret Anders. Det forklarer det meste. Jupp jeg kjører FSX og da regner jeg med at det er grunnen. Lite og gjøre med det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 WIF744 snart på ENMS. Deretter blir det ENNM for til sist å dra til ENVA. Det er godt at det er ATC hele vegen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Da har ENBD_S_CTR takket for seg, hadde det morro i kveld. Luftrommet er framdeles svært godt bedekket så er sikkert plass til flere fly enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ble bare til ENNM for min del, men John A. Moen gav meg litt AFIS trening, først på ENMS, så på ENNM. Da jeg aldri hadde gjort dette før, ble det spennende, og jeg så vel ut som en promilleflyger på ENMS, men det gikk en smulle bedre på ENNM. Håper flere ATC'ere tør å gjøre det samme, for det gjorde opplevelsen mye mer "As real as it gets!" Det skal jeg love dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 ENVA-ENGM FL300. Det ble så stille her plutselig. :grin: Til alle som gjorde en suveren innsats på ATC-sida i kveld: Big respect! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det var jo mye mer morro og se RBK spille 0-0,enn og fly under eventen...ehhh jahh... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg syns ihvertfall kampen var verdt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Veldig bra event, godt jobba av de lokale heltene i VACCSCA-styret Og Anders, vi har alle skjønt det, du liker fotball. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Magnus Meese: En mann med allsidige intresser vettu, fly, fotball, damer, øl og mere moro Men ja takk, sku gjerne hatt begge deler i dag! Sku nå igrunn bare svare på Bedin sitt innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ble vellykket dette ja! Artig å være pilot med full ATC dekning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hehe. Gøy var det å se på at flyene fløy over Vigra og Takk til Musketeer piloten som valgte å fly fra Vigra! Ellers takk til Jarle Pedersen som holdt meg i selskap under eventet! ANG fly som står minst 10M oppe i lufte på værnes er det fordi personen IKKE har VærnesX. Selv har jeg det og ser for det meste flyvende fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 ..jeg ser for det meste flyhaler som stikker opp rundt omkring på flyplassen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.