Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss sammenligne litt:)Gå inn på fsx/fs2004 loggen

og se total times.

Jeg hadde 674 timer totalt på fsx.

I snitt blir det 28 døgn.

Flere?:)

Til sommeren blir det to år med fsx på denne maskinen. Synes ikke det er så mye,har jo hatt perioder jeg ikke har fløyet i

det hele tatt.

Skrevet

Offline har jeg ingen anelse over hvor mye jeg har flydd. Men vet jeg har flydd mye mer online enn offline i hvertfall! Nå har jeg jo ikke holdt på med FS i mer enn 3-4 år tror jeg :)

På vatsim..

Pilot 533:35

Controller 330:30

Skrevet

Gjelder ikke FS på en IBM 8086 i 1985 og frem til i dag? Fikk tak i en PC via jobben som hadde tre-farget skjerm (men det var grafisk og IKKE monokrom tegnbasert) og 2 x 360 KB disketter. Tror jeg har disketten med FS ennå. Fra dette tidspunkt og til i dag må det bli en del tusen timer ...

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

På VATSIM er det ikke mange timene, begynte der for bare noen år siden. Tilsammen i FS2004/FSX tipper jeg at jeg har ca. 1500 timer totalt. Har også en 200 timer i FS2000 som jeg begynte med.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...