Gå til innhold

FLG 09; Film er klar for download


Birger Blomvik

Anbefalte innlegg

Veldig fin film Birger, ser jeg har gått glipp av mye.

 

Jeg hadde også problem første gangen jeg lastet ned filmen, så ble ikke hele filmen lastet ned, så jeg måtte laste den ned på nytt og da gikk det bra, så det ser mest ut som det er noe med serverne? Anbefaler i vertfall de som har hatt problem med å se hele filmen å laste den ned på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problemer med å laste ned. Har prøvd 4 ganger nå - på to forskjellige PCer. Får vel bare fortsette å prøve.

 

Edit: installerte opera og lastet ned med det, som foreslått over her. Der har du muligheten til å starte opp nedlastingen igjen om den stopper, uten å måtte starte helt på nytt. Sikkert andre lesere som har denne funksjonen også.

Flott film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket litt og det er noe rart med downloaden fra server. Mitt beste råd er å refreshe siden til http://www.flightsimlan.com/ og at dere sjekker filstørrelsen. Den skal være på rundt 388 MB. Har opplevd flere ganger at dette stopper på 170 MB, 260 og osv. Da blir det selvfølgelig ingen komplett film. Men det du har fått ned på din PC, klarer du å spille av. Så du kan lett tro har du har fått ned hele filmen. Ved å refreshe siden, går det bra her hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...